Va inte det lite störigt???SSDD skrev:2184386Musarm??

Nu får man hoppas att tjejen kommer hem snart

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va inte det lite störigt???SSDD skrev:2184386Musarm??
Jonathan skrev:2184934Jag har funderat länge nu på att köpa en MX1000. Är den überbra ?
Thermal skrev:2184960Vad krävs det för kvalifikationer, önskas referenser?
video eller räcker det med en bildillustrationer?Nursey skrev:2185145FingertoppskänslaNej referenser undanbedes
. Demonstration är enda sättet.
avlastar den handleden bra? för när ja sitter med DATORMUSEN i näven så spänner ja handleden för ja måste lyfla handen.. å de e jobbigt.. å gör ont.. så de e bra om den är lite högre ovanpåCBR_Falun skrev:2185132Har både en MX1000 och en G5:a. Gillar MX:en bättre (beror lite på hur stora/små händer du har om den är bekväm eller inte) men G5:an är bättre för spel.
Gå till OnOff eller liknande och kännåkläm på den för att få en känsla om hur den passar din hand. Är myket nöjd med kvalitet och med batterikapaciteten. Jag rekomenderar ett köp!![]()
heimdal skrev:avlastar den handleden bra? för när ja sitter med DATORMUSEN i näven så spänner ja handleden för ja måste lyfla handen.. å de e jobbigt.. å gör ont.. så de e bra om den är lite högre ovanpå
Demonstration? Förstår inte hur det skulle kunna lösa ditt problem...Nursey skrev:2185145FingertoppskänslaNej referenser undanbedes
. Demonstration är enda sättet.
newstead skrev:2185410Demonstration? Förstår inte hur det skulle kunna lösa ditt problem...![]()
CBR_Falun skrev:2185132Har både en MX1000 och en G5:a. Gillar MX:en bättre (beror lite på hur stora/små händer du har om den är bekväm eller inte) men G5:an är bättre för spel.
Gå till OnOff eller liknande och kännåkläm på den för att få en känsla om hur den passar din hand. Är myket nöjd med kvalitet och med batterikapaciteten. Jag rekomenderar ett köp!![]()
Ursäkta en dum fråga, hur är det tänkt att demonstrationen skall genomföras? Är det "skarpt läge" som gäller eller skall övningen förevisas på lämplig lös utrustning?Nursey skrev:2185419Fingervisning då![]()
Då är jag med...Nursey skrev:2185419Fingervisning då![]()
Thermal skrev:2185437Ursäkta en dum fråga, hur är det tänkt att demonstrationen skall genomföras? Är det "skarpt läge" som gäller eller skall övningen förevisas på lämplig lös utrustning?
Mr Lang skrev:2184349Jag har ett kontorsjobb nu där jag sitter vid datorn 10-12 h om dan. Tyvärr så känner jag att detta har börjat ge lite stelhet/smärta i högerhanden.
Finns det några bra övningar eller nåt annat man kan göra för att inte få "mushand" redan vid 24 års ålder![]()
newstead skrev:2185446Då är jag med...![]()
Är det avtalsenlig lön för tjänsten eller? Tänkte om man skulle slänga iväg CV:et![]()
Thermal skrev:2185437Ursäkta en dum fråga, hur är det tänkt att demonstrationen skall genomföras? Är det "skarpt läge" som gäller eller skall övningen förevisas på lämplig lös utrustning?
Nursey skrev:2185985Kreativ, initiativrik och självgående assistent sökes för tjänsten![]()
Pebl skrev:2185851Musarm brukar vara lurigt och kräver lite övningar för att bli av med
Smärta i handen (särskilt mitt på baksidan av handen) går över efter ett tag när man vant sig vid att arbeta med handen på det nya sättet.
Att man skall ha stöd för handleden stämmer inte helt, det är HELA UNDERARMEN som skall ha stöd i bordsskivan. Bordet skall helst vara ett hörnbord med ett urtag så man kommer riktigt långt in med kroppen.Musmattan bör placeras så nära tangentbordets sida som möjligt, har man den för långt bort åt sidan får man problem med nacken.
Kolla hur en CAD-arbetsplats set ut, de flesta cad-ritare har inga problem med musarm trots att de sitter som hösäckar i timtal, de har dock alltid stöd för hela underarmen. "vanliga" kontorister har ofta små skrivbord eller i värsta fall tangentbordet på en utdragbar hylla under skrivbordet och de tenderar ha mer problem med musarm.
McB skrev:2185994Tummen upp, vilken symbolik.
Känner att jag kan tänka mig ett nytt jobb... När är sista ansökningsdag?Nursey skrev:2185985Lönen är presationsbaserad med tillfällen för bonus där detta förtjänats.
...
newstead skrev:2187240Känner att jag kan tänka mig ett nytt jobb... När är sista ansökningsdag?
newstead skrev:2187240Känner att jag kan tänka mig ett nytt jobb... När är sista ansökningsdag?
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten