Får ni också frieribrev?

Jag skickade faktiskt tillbaka då hon frågade efter en tid jag var online på facebook så vi kunde chatta.

Ännu inget svar men jag kommer uppdatera.

Liiiite genomskinligt är det. Hon reggade sig för en månad sen och vill genast få till en träff.
Fast vem vet, hon kanske föll söm en kägla så fort hon såg mig. Det hade ju jag gjort....

Tänk på att hon bara kommer vara duktig, trevlig och nöjd tills hon är svensk medborgare. Sen är du körd... Så avbryt relationen i lagom tid. :tungan

En kollega fick ett sånt brev, kontaktade henne, chat, email, telefon etc. Tycke uppstod, han skickade pengar till flygbiljett. Hon kom över till Canada en månad, han blev stupförälskad. Hon åkte hem, han skickade lite pengar sen åkte han till Ryssland för att hälsa på. Där mötte hon honom på flygplatsen, sen hem till henne.

Där väntade hennes make med stora yxan, så han blev rånad på allt han ägde och hade. Rensat bankonto, maxad kredit osv. Han fick behålla pass och tillräckligt med pengar för att ta sig hem. Nu online-dejtar han en Thailändska, vi väntar med spänning på vad som ska hända. :gnissla

En kollega fick ett sånt brev, kontaktade henne, chat, email, telefon etc. Tycke uppstod, han skickade pengar till flygbiljett. Hon kom över till Canada en månad, han blev stupförälskad. Hon åkte hem, han skickade lite pengar sen åkte han till Ryssland för att hälsa på. Där mötte hon honom på flygplatsen, sen hem till henne.

Där väntade hennes make med stora yxan, så han blev rånad på allt han ägde och hade. Rensat bankonto, maxad kredit osv. Han fick behålla pass och tillräckligt med pengar för att ta sig hem. Nu online-dejtar han en Thailändska, vi väntar med spänning på vad som ska hända. :gnissla

Du ser, han har lärt av sina misstag. Inte en ryska igen....

Jag är faktiskt helt på ryskans sida.
Jag har sett Mavve.
Hade jag bara varit liiiite lagd åt andra hållet så...
Het så in i helvete.

Back