Får min "dom" imorgon av doktorn

ozeo skrev:
2434390 kanske ska köpa nåt upprätt, kanske enklare :va

Naje det blir min gixxer. Kan ju inte köra nåt annat än sporthoj! :pannkyss

Esquire skrev:
2434639 Kardborreband på handsken och handtaget kanske? Eller något liknande en sån öggla man har på skidstavar? Eller ett gummiband?

Kör hårt!

Ja, tänkte på nåt med kardborre också :D

Last edited:
Du kan ju alltid fortsätta hoppas det skulle ju inte vara första gången läkarna tog fel :) Träning och massage som ökar blodgenomströmningen borde iaf inte göra någon skada förutsatt att du inte tränar helt galet. Be om att få hjälp av en sjukgymast och ge inte upp någonsin. Hoppet kanske inte är stort men det är som sagt inte första gången de har fel.

Känns bara lite meningslöst att sitta och hoppas hela tiden. Jag kör min grej och tränar på som en gris så får det bli som det blir helt enkelt. Jag hoppas på att bli lite bättre pga min träning men bra kommer jag nog inte bli. Jag är ingen expert men den där EMG kurvan var helt still när de körde tester i axeln.

Och det braoiga är att jag får nu en kick i röven av att börja plugga då jag inte kommer fortsätta på mitt gamla jobb, plus att jag kan bryta mitt kontrakt som gyminstruktör vilket jag hatade så mycket.

:tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...