Henning!
Hör av dig till en gammal släkting! NU!
Jag är inte MC-bud men kör hoj varje dag. Då iofs bara till och från jobbet. Nån enstaka nöjestur har det väl blivit... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är det verkligen inte. Om undantagstillstånd kan ansökas vid fullmåne dock senast nio arbetsdagar efter annandag påsk. Det förutsatt att det inte är skottår för då gäller inga regler alls. Märkligt kan tyckas, men så är det.philiph skrev:var det inte var fjärde torsdag , om jag inte minns fel?![]()
Hoztic skrev:Förra vintern såg jag ett bud med en africa twin som kom å bökade sig fram i 2dm snömodd!
Å för 15 min sen, på vägen hem från Rapido såg jag en 125'a scooter! Dock inte ett mc-bud... Det är vår i luften!![]()

steff71 skrev:kan bara säga köer suger,,,.. värre en kyla.......![]()
XRV-Henning skrev:Jag är inte MC-bud men kör hoj varje dag. Då iofs bara till och från jobbet. Nån enstaka nöjestur har det väl blivit...![]()
Och utan vinter däck, Och utan dubb däck...
Lite farligt kanske, Men roligt.... 
tuppjuck skrev:Haha! Jag kan toppa den! Jag kan toppa den! På lunchen igår såg jag ett scooterbud!![]()
Våren. Är. Snart. På. Gång. Väntan suger kamelpung genom trädgårdsslang fylld med betong däremot![]()
Södra länken är rätt torr också 
ozeo skrev:kan inte mc buden skaffa 4 hjulingar för vintertid![]()

bbkolado skrev:Va i kista idag så några mc bud där borta åkte runt hade säker åkt vilse..
får mc buden åka på vinter??![]()
High_Velocity skrev:får är dumma djur som äter gräs

Mögel skrev:VA... Så du menar att alla djur som äter gräs, Är dumma???
Hur är det om dom röker gräs då??![]()

High_Velocity skrev:Jag skrev djur och om du sett ett djur sitta och röka så byt tråd.![]()
High_Velocity skrev:Dumma djur - hur smart är det att ställa sig under ett träd när det åskar ute??
![]()
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!