Får man igen pengarna?

Go rosen!

Nej men nån med färgsende som kan säga om man kan ha det med blå tank i några veckor (ska fixa sen men måste va så varmt att man kan lacka ute)

Eftersom jag insett att jag gör för lite har jag nu get mig på den igen. Bilder kommer ikväll pallar inte just nu.

Nån som vet en billig lackerare?

Nån som vet vart jag får tag på deta?

Stålomspunnen bromsslang
Bromsbelägg
Broms skiva
Billiga gaffelfjädrar eller någon sorts tabel där man kan se hur tjoka och långa olika hojar har.
Styrlager

Nån som vet vart jag får tag på deta?

Stålomspunnen bromsslang
Bromsbelägg
Broms skiva
Billiga gaffelfjädrar eller någon sorts tabel där man kan se hur tjoka och långa olika hojar har.
Styrlager

En honda handlare har nog de mesta, annars kan du ta lös lagerna och köpa sånna ifrån någon firma, mycket billigare. Belägg och skiva är nog bara att prata med en honda handlare om eller kika på nån sida på internet/katalog. Lika så med stålomspunna slangen.

2801625 En honda handlare har nog de mesta, annars kan du ta lös lagerna och köpa sånna ifrån någon firma, mycket billigare. Belägg och skiva är nog bara att prata med en honda handlare om eller kika på nån sida på internet/katalog. Lika så med stålomspunna slangen.
Tack men det va tips på sånna firmer jag leta efter ;) ha hört med slangmasarna men dom har bara mkt grövre. Men tack ändå som sagt.

2801685 Jag lackar för en påsebullar fortfarande...
Så du vill att jag ska skicka ner tank å kåper med posten tillsammans med en påse bullar och pengar till frakten tillbaka? :tungan

Last edited:
Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back