Nisse Hult
Vill gasa!!
Hmm
Billigast verkar fortfarande vara att köra utan synlig skylt å ge fan i att stanna...
Billigast verkar fortfarande vara att köra utan synlig skylt å ge fan i att stanna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl inte tillåtet att ha (äga) två skyltar? Vill minnas att man enligt lag är skyldig att förstöra den gamla skylten när man beställer ny, om den nu inte är anmäld stulen/tappad.
Hittar dock inte var jag läst detta nu så jag kan inte svära på att det är så.
Jo jag har hojen till att åka på, vore väll rätt onödigt att pröjsa 2600 i månaden i försäkring annars eller?
Det är vad du tycker, nu tycker jag att det ser för j'vligt ut med skylten orginal och har därför själv valt att sätta den som den sitter, detta för att få den ultimata schteekar looken på bågen.
du tror alltså inte att det går igenom med två skyltar? Då antar jag väll att man får tejpa den andra skylten då som någon annan sa tidigare i tråden för säkerhetens skull.
Om du låter din flickvän med enoooorma lungor, minikjol, samt en benägenhet att böja sig framåt i tid och otid svassa runt besiktningsmannen samtidigt så går det nog kanon, ska du se...!
![]()
håller med steffo varför åka runt på en cykel som poliserna bara stör sig på bara för att se lite häftig ut ,och sätta på miniblinkers som inte ens syns så att man riskerar andras och sitt eget liv varje gång man ska svänga ................. finns kanske en anledning till varför skylten sitter där den gör med bla skyltbelysning??? det är därför det finns lagar tex att man inte får köra med vinterdäck året om(dubbade) om folk inte varit så korkade så hade inte den lagen funnits ens........... ,en det är väl bättre att åka på dåliga vägar pga av idioter som kör dubbat året runt! nej lagar är till för att följas och poliser hjälper oss för det mesta
"Lagar är till för att följas"???
Så om någon skrev en lag om att du måste hoppa 100ggr var morgon, så gör du det????
Nej du, lagar är till för att ifrågasättas. Annars har vi snart en diktatur och polisstat i det här landet.
Hade alla resonerat som du så hade vi kunnat ha vilka toklagar som helst ju FFS.
Var inte så in i he...es präktiga.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph