får man efterlikna snuthoj??

Bilar som liknar polisbilar finns det ju massvis av, häromkring rullar det 3 st som jag känner till.

Bla en 740 polisbil, står Polisong på den. :tungan Dom andra 2 står det Potatisgris och Poli5 på.

Jag hade en gammal opel rekord olympia från 62.. Svart-vit med sökarlykta på taket och med texten "Polish" på sidan...

Var inga problem vart man än kom i detta land.. Förutom hemma i Nyköping. Där försökte dom sätta dit mig varenda gång bilen rullade. Det enda som jag "torskade" på var att sökarlyktan inte fick vara funktionell annat än när helljuset var på...

Jag hade en gammal opel rekord olympia från 62.. Svart-vit med sökarlykta på taket och med texten "Polish" på sidan...

Var inga problem vart man än kom i detta land.. Förutom hemma i Nyköping. Där försökte dom sätta dit mig varenda gång bilen rullade. Det enda som jag "torskade" på var att sökarlyktan inte fick vara funktionell annat än när helljuset var på...

Jo att polisen inte gillar dig var ju inget nytt. :hihi

Du får INTE ha lampor. Förutom då godkända extralysen, det är därför man kan få böter för neonljus under bilar osv, sedan ifall du ska härma en snuthoj räcker det med vit blå i vilket utförande som helst förutom som en orignal snuthoj ser ut.
VIT, BLÅ, neongul. och neongul väst så räcker det för att man ska tro att det är en snut, tror endast det är riktiga snutar som ser skillnad. sen behöver du inte skriva pölis eller poli5 eller vad du nu känner för. Det hinner man inte läsa ändå :P

Kontakta Sig4U i Malmö, 040-851 45. De gör bl.a. foliering av bilar så har nog det som behövs.

Annars kan man ju ha mycket roligt med en bil som det står "Kronofogden" på. Man åker runt i villakvarteren och knackar på här och där. När någon öppnar inleder man en konversation och avslutar det hela med att räcka över lite papper. Kan vara nåt i stil med reklamfoldrar för Röda korset.

Fatta vad grannarna skall snacka efteråt :hihi

Annars kan man ju ha mycket roligt med en bil som det står "Kronofogden" på. Man åker runt i villakvarteren och knackar på här och där. När någon öppnar inleder man en konversation och avslutar det hela med att räcka över lite papper. Kan vara nåt i stil med reklamfoldrar för Röda korset.

Fatta vad grannarna skall snacka efteråt :hihi

haha!! :tummenupp

Back