Får hojen ikväll!

petterberger

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2011
Hoj
ktm rc8r track
Hansen kommer och leverarar rc8 tracken ikväll. :tummenupp Fuck vad man är förväntasfull. Det är så att man skäms över att vra 36 år gammal.:2cool

Ses / Petter

Vem skulle INTE vara förväntasfull då, grejjt hoj!!:tummenupp:)

2011-KTM-1190-RC8-Track.jpg

Finemang!

/e

Fan va cooooolt grattis :yoparty Den är en dröm att köra, vart det en helt ny... eller Hansens racer

Härligt å lycka till!:tummenupp

Flest leksaker när han dör, vinner:2cool

Hojen hemma!

Nu har man mer ståpick än man ser :tuttar. Jäkligt fin hoj som Jimmy Hansen kört in fint. Den är verkligen i nyskick. Nu ska jag ner till garaget och pula vidare.:krama Hoppas bara att Svemo kan fixa så jag kan lösa ut min licens igen. Då ses vi på Knutstorp den 20.e. Måste ut en kväll och fulåka lite så man kan känna på draget. Tack till Hansen som skött både hojen och affären snyggt:tummenupp

Nu har man mer ståpick än man ser :tuttar. Jäkligt fin hoj som Jimmy Hansen kört in fint. Den är verkligen i nyskick. Nu ska jag ner till garaget och pula vidare.:krama Hoppas bara att Svemo kan fixa så jag kan lösa ut min licens igen. Då ses vi på Knutstorp den 20.e. Måste ut en kväll och fulåka lite så man kan känna på draget. Tack till Hansen som skött både hojen och affären snyggt:tummenupp

Välkommen in i gänget petter,hoppas du pallar trycket,det är tuffa gubbar du skall köra mot nu.

Det blev väldigt tomt i garaget,den sken verkligen upp med sin närvaro,får komma och titta på den hos dig istället,håll kaffet varmt och ölen kall.

Lycka till micke/jimmi

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back