Får det lov att vara ett Batmanskinnställ?

• Thread starter Thread starter manneman
  • Start date Start date
Fan hellre kört en vit-kåphoj med en storm-trooper uniform! Det om något hade varit manligt :D

Tron-stället såg ju riktigt jävla snyggt ut! Hade jag inte haft ett som satt så himlans bra hade jag slagit till!

Hmm.. Vem vill inte dynga runt som en dåre med ett daredevil-ställ?
Sen får man ju schyssta bröstmukkler och gjutet sexpack på köpet på några av dom också..:rolleyes:

Lite coolt å kittlande är det..:)

Fast ska man vara lite positiv så vore ju tron-stället as-bra med tanke på att det är reflexer i princip överallt på det - då syns man ju i alla fall.

Jag skulle gärna klippa gräsmattan som en stormtrooper, eller ha när man åker och shoppar eller går på stadens gator som en vanlig man.

Annars finns det coola suits för lågbudgetplånböcker också, inget att ha vid bankörning om man ska glida omkring på asfalt dock; http://www.coolstuff.se/Green_Man_Suit

Wolverine-stället är ju ypperligt för att som bor i Hufvudstaden, med den trånga trafiken där det ska kryssas mellan bilarna. Skär någon av er fil - ut med klorna och repa bilen!

Captain America-ställ och en virago 535 :tummenupp Goon Easy Rider! :D

Hoppas dom börjar med att göra ställ från tv spel och liknande...Pax på ett Megaman ställ!!!

Hoppas dom börjar med att göra ställ från tv spel och liknande...Pax på ett Megaman ställ!!!

23959-107955-MegaManCostume19jpg-noscale.jpg

Eller en teletubbie-dräkt på en guldvinge? Bara att koppla tv'n på magen till tv-masten på vingen..

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1318864810.334640.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1318864810.334640.jpg
    26.9 KB · Visningar: 43
fan va ballt. den som köper ett till mig. lovar jag att jag kommer göra uppkörningen med batmanstället :tummenupp
eller va fan skulle kunna köra jämt med det :D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...