Fågelturken

Status
Ej öppen för fler svar.
men jävla idiot... stackars fågel.
blir bara arg av den här videon. :mad:

Ja jo kan jag ju hålla med om men allvarligt nog hade du sprungit utav helvete om du blivit jagad av en läskig turk som skriker att du har fugel medans hans läskiga kompis filmar dig :wiggle

Hahahaha........tycker denna verkligen visar vad rädda vi svenskar är för en invandrarkille (Iranier inte Turk) som här bara försöker vara hjälpsam, sorgligt :rolleyes:

Här är ett exempel på en invandrare i samhället med taskig svenska som försöker att vara hjälpsam utan egen vinning, resultat; taxhichaffisen stiger inte ens ut.

Ja jo kan jag ju hålla med om men allvarligt nog hade du sprungit utav helvete om du blivit jagad av en läskig turk som skriker att du har fugel medans hans läskiga kompis filmar dig :wiggle

Ja han såg verkligen ut som en läskig turk i klippet. Dessutom bröt han på ett utländskt språk och verkade väldigt otrevlig.Jag hade sprungit så fort jag kunde om jag stött på han. :mad:

Hur vet ni att han inte var en rånare? Det kanske är en uppstoppad fågel som
dom satt fast där och vill slå chaffisen i medvetslös med slagträ i ryggen, sno
hans taxi och hans prylar?
:arsele
(ironi!! bli inte arga)

Alternativt så är det tio stycken kompisar utanför bild som ser allmänt hotfulla
ut och chaffisen kanske har råkat ut för våld/rån förut. Jag menar, hur stor chansär det att man åker runt med en fågeljävel i grillen? :)

Hahahaha........tycker denna verkligen visar vad rädda vi svenskar är för en invandrarkille (Iranier inte Turk) som här bara försöker vara hjälpsam, sorgligt :rolleyes:

Här är ett exempel på en invandrare i samhället med taskig svenska som försöker att vara hjälpsam utan egen vinning, resultat; taxhichaffisen stiger inte ens ut.

och efter ett par ggr när den invandraren stöter på sådan attityd tycker han bara svenskar är idioter, och även om han skulle sagt att hans hus brinner så tror svensken att han bara vill lura honom och råna honom.

hur jävla idiotisk får man vara? svårt att kliva ur och se.

hade det varit ombytta roller hade denna tråden fått en hel annan vändning.

Jag säger det igen:
JAG HADE INTE STANNAT OM DET VARIT EN RÅGBLOND TJEJ MED FLÄTOR SOM SPRANG OCH ROPADE "DU HAR FÅGEL"

I synnerhet inte som en annan filmar skiten

Men herregud! Så fort en Turk får en motgång emot sig så är det för han e turk. Kan de inte va så att det är pga att de är just en taxichaufför som han vägrar gå ut. Dom är ju en av världens slappaste lattaste o äckligaste yrkesgrupp. (ja jag drar alla över en kant) O de intressanta är att majoriteten av alla taxichauförrer är invandrare. :krama

E lite trött på tycka synd om mig syndromet jag e invandrare :arsele

och efter ett par ggr när den invandraren stöter på sådan attityd tycker han bara svenskar är idioter, och även om han skulle sagt att hans hus brinner så tror svensken att han bara vill lura honom och råna honom.

hur jävla idiotisk får man vara? svårt att kliva ur och se.

hade det varit ombytta roller hade denna tråden fått en hel annan vändning.

Nu orkar jag inte kolla på klippet igen. Men det är alltså en svensk som kör taxin?
För nu när vi är inne på att alla vi svenskar är idioter igen så vill jag veta.
För om chaffisen var, säg... turk? Ja då hade han vågat gå ur bilen?

Nu orkar jag inte kolla på klippet igen. Men det är alltså en svensk som kör taxin?
För nu när vi är inne på att alla vi svenskar är idioter igen så vill jag veta.
För om chaffisen var, säg... turk? Ja då hade han vågat gå ur bilen?

En svensk taxichaffis?
Vilken planet kommer du ifrån?

Tro väl faan han blir ju jagad av en läskig Turk som förvirrat skriker "duu haar fugel" :3freak :hihi

Stackars fågel dock......

Hahahaha.. :asflabb
Kan fan inte sluta skratta :rofl:lol:rofl

Lägger till den till listan:
1. Vem vare som kastah!?!
2. Do haar fogel!!

Dock så tänkte jag snarare "vilket jälva pundarhuve i taxin" när jag titta på den.. Herregud viken trög jävel. :mad:

osmakligt.

den som vill leka deckare, kan ju ta reda på vem det var som körde...

Bifogat

• 11.jpg
    11.jpg
    35.7 KB · Visningar: 236

Tycker de framgår rätt tydligt att taxi chaffisen inte är "Svensk" han bryter lika mycket som "fogel" mannen
1.33 in i filmen säger taxi gubbe "flytta på dig de spelar ingen roll"
låter inte som någon 100% arie i mina öron.

Vad var det roliga? Att det hänger en död (kanske) fågel i fronten på bilen? Ni är sjuka om ni tycker det är roligt. allvarligt talat.

Dumma turk jävel som inte kan sträcka fram handen och plocka bort den stackaren.. Fy fan säger jag bara. Fy fan :machinegu

Men herregud! Så fort en Turk får en motgång emot sig så är det för han e turk. Kan de inte va så att det är pga att de är just en taxichaufför som han vägrar gå ut. Dom är ju en av världens slappaste lattaste o äckligaste yrkesgrupp. (ja jag drar alla över en kant) O de intressanta är att majoriteten av alla taxichauförrer är invandrare. :krama

E lite trött på tycka synd om mig syndromet jag e invandrare :arsele

ok jag är ganska trött på att "vi gör narr av honom för han är invandrare"

Har sett den innan. Inte särskilt kul. Hade jag varit kameramannen hade jag gått fram och plockat loss fågeljäveln och sen visat upp den för chaffisen istället för att springa runt och hojta om att "du har fågel". Hade jag varit taxichaffisen hade jag också suttit kvar i bilen om en massa människor omringat bilen och hojtat om att jag ska kliva ut. Riskerar hellre att fågeln hänger kvar tills jag upptäcker den själv än att kliva ut och titta bara för att sekunden senare stå där utan bil. Och nej, det har ingenting med att det är ett invandrargäng som står och vrålar. Hade inte klivit ut även om det varit blonda blåögda killar som stått kring bilen min. Farmenkristinas son körde ihjäl sig och sin polare i en stulen taxi alldeles utanför min by, så jag vet att vita killar snor taxibilar. Har dock ingen personlig erfarenhet av invandrare som snor taxibilar så jag hade antagligen varit än mer misstänksam om det varit svenskar som stått och vrålat om fåglar och "kom ut".

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP