Fåfänga??

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Värst vad populärt det har blivit att ha bild på sig själv nu för tiden... Förr så hade man en actionfylld hojbild som avatar. Nu blir det mer och mer "säljande" bilder på ansiktet! Affe var en av de första att haka på denna trend men nu ser man även JoS och M:et spela Mr Universe! För att inte komma efter så har jag själv också hakat på trenden! :cool:

om jag får lite hjälp att få till det så att jag kan ha fler bilder som alternerar så hänger jag också på! :cool:

n'Lasse skrev:
Värst vad populärt det har blivit att ha bild på sig själv nu för tiden... Förr så hade man en actionfylld hojbild som avatar. Nu blir det mer och mer "säljande" bilder på ansiktet! Affe var en av de första att haka på denna trend men nu ser man även JoS och M:et spela Mr Universe! För att inte komma efter så har jag själv också hakat på trenden! :cool:

Men va gör du på bilden, dricker vin medan tvätten torkar ???

Äh, det är väl inget nytt. Bara en liten fluga som drogs igång av en viss famös skåning... :)

Det ÄR ju trevligt att se vem det är som postat ett inlägg.
Det verkar fler och fler haka på och lägger upp sitt nylle i avataren. :tummenupp

Kreuger skrev:
om jag får lite hjälp att få till det så att jag kan ha fler bilder som alternerar så hänger jag också på! :cool:
How about this:

Finans Kreuger...

Bifogat

• finans_kreuger.gif
    finans_kreuger.gif
    30 KB · Visningar: 136
Last edited:
...eller hunk Kreuger? :D

Bifogat

• hunk_kreuger.gif
    hunk_kreuger.gif
    28 KB · Visningar: 138
mibe04 skrev:
vad har ni för program som gör rörliga giffar???
Jag använder (på rekomendation av Krypto) UnFREEz. Litet program som funkar kanon.

*skrattar*

Tror att jag gillar första varianten bäst! Har nog till och med nån ännu bättre bild (hoppas jag)

Tackar!

JoS skrev:
Jag använder (på rekomendation av Krypto) UnFREEz. Litet program som funkar kanon.

Vart kan man få tag på det programmet? Eller kan du rent av skicka över det via tex ICQ?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman