Få tag på NGC racing.com ???

Rappen

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2004
Hoj
R1, Silvertejp Edition
Hej,

Vill köpa nya däcksvärmare och har testat kompisens värmare från NGC Racing och jag upplever att de ger riktigt bra värme. Värmer även så att fälgen blir ljummen....

Var hittar jag dessa värmare?
NGC racing verkar gått under jorden????

Tack på förhand

NGC värmarna har en tendens att brinna upp... Jag har eldat upp fyra stycken bara det senaste året!

Det är nog samma som jag hade då. Dom hette sumoto. Brann som satan både bak å fram. Pro heat som greven säljer skulle jag satsa på dom verkar bra.

Hmmmmmm.
Låter inge bra om de brinner upp! :huvet

Vad kan ni då rekommendera?

ProHeat från greven hörde jag någon i depån klaga på att det inte blev tillräckligt varmt. Kanske var en engångsföreteelse....

Hmmmmmm.
Låter inge bra om de brinner upp! :huvet

Vad kan ni då rekommendera?

ProHeat från greven hörde jag någon i depån klaga på att det inte blev tillräckligt varmt. Kanske var en engångsföreteelse....

Dessutom verkar NGC ha som man säger, "kånkatt"

/ Jens

Det är nog samma som jag hade då. Dom hette sumoto. Brann som satan både bak å fram. Pro heat som greven säljer skulle jag satsa på dom verkar bra.
Instämmer, mina NGC-värmare brann också. Nu har jag ProHeat som känns rejälare och mer isolerade.

Köpte Pro Heat av Greven och dessa funkar kanon, dom utan reglerbar termostat tar en dryg timme att värma däcken så mycket att fälgen blir genom varm. Det enda jag varit tvungen att göra är att stadga upp termostaten/kopplingspunkten mellan kabeln och dioden/termostaten/värmaren eftersom gummihöljet började brytas sönder efter otalet ihoprullningar. Fixas lätt med t,ex en bit glasspinne och eltejp sedan har man inte sådana problem längre.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back