Merovingian
Guest
Phuck! Jag är helt opåläst i nuläget och går jag in på DI blir jag bara snurrig av alla siffror.
DI är affärspressens Aftonbladet.
Köp, ba. Går det dåligt så kan du ju bli hindu och hoppas på bättre i nästa liv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Phuck! Jag är helt opåläst i nuläget och går jag in på DI blir jag bara snurrig av alla siffror.
DI är affärspressens Aftonbladet.
Köp, ba. Går det dåligt så kan du ju bli hindu och hoppas på bättre i nästa liv.
Du har nog rätt. Men jag lockas knepigt nog av Ingels pastavagnidé.
.
SH.COM är ett kalasforum för såna här frågor! Njet.
Menar du allvar så fråga någon som har placeringar som profession.
Den personen hjälper dig mer än gärna, det lovar jag dig.
Du har nog rätt. Det var så jag började sist och så lärde jag mig eftersom.
Det tråkiga med dom experterna är bara att dom snor dina pengar så väl när dom ger bra råd som när deras råd gör att du förlorar alla dina stålar. Det är liksom en win-win situation .........för dom ......inte för dig.![]()
Du har nog rätt. Men jag lockas knepigt nog av Ingels pastavagnidé.
Jag har funderat på att ha ett gäng bud-XT600 med frys/kylbox på bak och sedan köra mellan köerna ut mot värmdö under industrisemestern och sälja glass och läsk.
Sant.
TS: Kör på pastavagnen. Såg även några andra joppar med thermosar på ryggen där man kunde köpa kaffe. De kutade runt som små samuraier på Odenplan häromdagen. Mobil Waynes typ. Kanske kan vara nåt. Ett mobilt café?
Mobil sil på plattan.
Jag köpte lite Boliden när dom stod i 16,20. tyvärr köpte jag för lite (man skulle belånat sig över öronen och gått all in och störtkruka på) och sålde för tidigt.![]()
......Skulle si, skulle så. En vinst är en vinst är en vinst. Att undgå förlust är halva sporten, något som tenderas att glömmas bort.
Nä jag är nog ute efter något mer seriöst än en pastavagn.
Volvo är upp 13% idag och nästan 50% på nån månad. Och innehav har man ju såklart bara "funderat" på.![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |