hittade precis detta på internet http://www.baitcar.com/impact_launches_baitbikes_baitatv_bait_snowmobiles_bait_watercraft
jag tycker att det är en lysande idé, Vad tycker ni ?
jag tycker att det är en lysande idé, Vad tycker ni ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
robeen skrev:Skulle svenska polisen aldrig få göra.. tyvärr
Vsundelin skrev:men håll med om att det skulle hjälpa till ganska rejält med att få ned stölderna...
robeen skrev:Skulle svenska polisen aldrig få göra.. tyvärr
Hoztic skrev:Näe, förbannat dumt egentligen! Det är en sak om dom försöker kränga heroin och tar dom som vill köpa. Men att plantera ut fordon och plocka dom som försöker sno dom är väl helt ok! Det är ju trots allt en passiv handling från deras sida!

Så länge man låser bågen enligt konstens alla regler och inte parkerar den på något provokativt ställe kan jag inte begripa hur kan klassas som brottsprovokation.kjellf skrev:Tyvärr med nuvarande lagstiftning så fungerar det ej. Polisen i Stockholm har prövat det med en HD som blev stulen mycket snabbt men åtalet ogillades. Även om det är en passiv handling att bara ställa ut en hoj så ansåg domstolen att det var brottsprovocering och det är något som polisen inte får hålla på med.
KjellF
Smirre skrev:Eeehh så du tycker det är fel om polisen skulle få posera som langare å sätta dit pundhuvuden![]()
Gaffa-mannen skrev:Vem har sagt att man nödvändigtvis måste blanda in polisen?
Läste en artikel för något eller några år sedan om ett gäng kraftiga mörk-klädda grabbar som satt i en Van parkerad på lämpligt avstånd till en Bait-bike i England.
Inom några timmar var ett par klåfingriga killar där och försökte ta cyklen, vilket slutade med att de blev sönderslagna med baseball-trän.
Hoztic skrev:Låter som ett ganska bra alternativ också!![]()
korvgubbe skrev:Ja, det är skitbra när folk begår ett värre brott för att förhindra stöld!![]()
![]()
...men jag glömde ju iofs... Hojtjuvar saknar ju människovärde så att slå en sådan sönder och samman är ju bara en petitess!
Föratt läsa mer eller diskutera med andra med bra idéer på hur man bäst torterar hojtjuvar gå till:
www.nackskott.nu
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!