Få ktm 990 smr lite lägre

Fan va fint! Tack för bilderna, jag är lika lång som du så kan du kan ju jag ;)

Jo ja har förstått efter o ha läst lite recensioner att dom ändrade om nånstans i tillverkningen för att den blev för dyr men att det var 2011 dom ändrade det visste jag inte, tack för tipset :tummenupp

Jag har inte tänkt köra bana nåt speciellt mycket. Blir nog mest landsväg och bus i stadskrokarna. Ska hålla utkik om vad det är för däck på när det blir aktuellt.

Låter som att jag nog ska klara höjden. Har mer eller mindre bestämt mig för en smr (09-11) efter att jag är klar med kortet och min ER6 (dvs troligtvis till nästa säsong) älskar motardkörning!

Tack som fan för alla svar och tips! :Bugar

Ändrade 2012. Menar du va :fakta

Va o provsatt en smt och en vanlig sm. Va inga större problem o nå ner nu. Tror ja hade för tajta jeans förra gången :D nådde ner bra med tårna på bägge sidor och nådde ner ännu bättre på en smt. En smr med smt-sadel blir helt klart min nästa hoj! :rofl

Någon som har bra tips på försäkringsbolag för denna hoj? Trygghansa och Bilsportmc vill ha ca 20k/år....

bilsportmc va billigast för mig. Prova svedea och länsförsökringar också. Dina försäkringar har avställbar försäkring men dom e ofta åt det dyrare hållet

Måste ha en avställningsbar om det ska vara ekonomiskt rimligt, jobbar som sjöman så är bara hemma 6 månader om året varav max 4 av dessa är körbara månader. Skulle svida att pröjsa 15-20k för 4 månaders körning... :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT