Få historik om ett nummer

Markus skrev:
Du pratar om din släkt med främlingar nu, inför publik. Bara så du vet.

Vad tror du jag skriver det här för, sätter hon mig i skiten så tänker jag svara med samma mynt, don´t mess with the devil :mad:

Pangbruden skrev:
Som sagt vet redan nu att kärringen kommer vägra för att hon innerst inne vet att hon har fel och att hon inte ringt så många gånger som hon säger så jag kommer aldrig kunna rentvå mig själv :huvet :mad:

Vem behöver du rentvå dig själv inför då? Din snubbe, tror han på dig eller käringen?

Pangbruden skrev:
Vad tror du jag skriver det här för, sätter hon mig i skiten så tänker jag svara med samma mynt, don´t mess with the devil :mad:

Inget illa ment, men du är rätt dålig på vedergällning. This is it? Lite skvaller i ett forum på en hemsida för motorcyklister?

Markus skrev:
Inget illa ment, men du är rätt dålig på vedergällning. This is it? Lite skvaller i ett forum på en hemsida för motorcyklister?
Var väl inte meningen kanske att det skulle bli som ett skvaller men då det spekulerades här om det gällde otrohet och dylikt tyckte jag att jag gjorde rätt som ventilerade vad det hela handlade om

Pangbruden skrev:
Snubben står på min sida men övriga släkten verkar tro på svärmor tyvärr

Om dom redan är på hennes sida lär det knappast bli bättre av att du springer runt och viftar med ett papper, tyvärr. Det är trots allt hennes släkt, inte din.
Det bästa är nog om du låter killen sköta snacket med släkten medans du själv håller dig i bakgrunden.

Är väl hon som har något att bevisa? Hon kan ju lätt lägga fram sin lista med alla gånger hon ringt. Varför gör hon inte det?

De som ändå väljer att tro henne, ptja, de är inte riktigt värda att stå på god fot med ändå, eller hur? De skulle bara hitta något annat om de är på det sättet.

Pangbruden skrev:

Eller vad var det Yngvie Malmsten sa när dom bråkade med han på flygplanet.. "You have released the fucking fury" :rofl

Förlåt, men nu har jag också provat att spamma...

juha01 skrev:
Eller vad var det Yngvie Malmsten sa när dom bråkade med han på flygplanet.. "You have released the fucking fury" :rofl

Förlåt, men nu har jag också provat att spamma...

Var det inte "Unleashed the fucking Fury"? :spammer

korvgubbe skrev:

Jovisstfaan. Spelar just som ingen roll för det var inte tufft hur han än sa det... Tänk er yngvie med skinnkappan hotandes en liten flyvärdinna med manen svajandes!!! :hihi :hihi

juha01 skrev:
Jovisstfaan. Spelar just som ingen roll för det var inte tufft hur han än sa det... Tänk er yngvie med skinnkappan hotandes en liten flyvärdinna med manen svajandes!!! :hihi :hihi

Han är en underbar människa! :yoparty :3freak

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...