Få dit huggern

Mortis

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 118cc-43, S1000R -15
Köpte en hugger till min zx 6-r..
kan inte riktigt luska ut hur jag ska fästa den på sidan som dämparen sitter, hur har ni andra gjort??
Fick med en fästanordning men jag vetinte riktigt hur den ska komma på :7peta plats, sakerna är köpta på S-racing..

Tack på förhand :kocko

satte på min i helgen som också var från s-racing och den gick på hyfsat lätt men den sitter lite sladdrigt så man få väll modda den själv!
vet inte hur din fästanordning ser ut men jag hade något jävla järn som fästes i svinget och sen i huggern, den fick jag böja till litta :huvet

inte de bästa grejorna från s-racing men dom går....

huggis

oGGe skrev:
satte på min i helgen som också var från s-racing och den gick på hyfsat lätt men den sitter lite sladdrigt så man få väll modda den själv!
vet inte hur din fästanordning ser ut men jag hade något jävla järn som fästes i svinget och sen i huggern, den fick jag böja till litta :huvet

inte de bästa grejorna från s-racing men dom går....

ja jag har ett fäste på min sving som jag misstänker är till depåstöd eller något, för den fästanordningen är inte ens nära de hålet..
Men då är de bara att ta till lite våld nu då.....
Tack för hjälpen... :banana

Det sitter et faste som broms slangen sitter i. det fastet sitter min hugger iaf....

Last edited:
Kanske lite out-of-date nu, men jag fick min hugger i veckan av s-racing och skruvade dit den i helgen. Va inga som helst problem. Fick med 2 st metallfästen som man klämde fast på sidan med ljudämparen, och den andra sidan använde man gamla kedjeskyddets fästen.

Enkelt och sitter rock solid :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back