Skulle släppa skruven som går genom beläggen på bakbromsen, men lyckades dra den lite sne i hylsan så de vart nått spår i den. För om ja drar den åt andra hållet så är det stumt men drar ja den åt rätt håll så lixom glider insexnyckeln upp ur skruven några millimeter och sen snurrar den.. Har testat få i en torks men den snurrar bara men drar ja den åt andra hållet är de stumt. testat med svetstång osv på bulten från insidan sett där skivan går, men får inte fast den tillräckligt hårt då skruven verkar sitta som fan.
Så nu funderar ja på borra ett jätte litet hål genom skruven och hoppas att det kan göra att den släpper lättare, eller så stort hål som möjligt utan att skada gängorna. Kanske värmen av borrningen gör att den släpper lättare.
Någon annan som har någon bra ide på hur fan ja ska göra?
Kawasaki kxf 450 -06
Så nu funderar ja på borra ett jätte litet hål genom skruven och hoppas att det kan göra att den släpper lättare, eller så stort hål som möjligt utan att skada gängorna. Kanske värmen av borrningen gör att den släpper lättare.
Någon annan som har någon bra ide på hur fan ja ska göra?
Kawasaki kxf 450 -06