Få banhojar till salu

maki_n

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2010
Ort
Skauune
Hoj
R1 -98 m.m.
kmr ha en banhoj till salu om
2-3 veckor ska bara bygga klart den. honda cbr600rr 2006 med 440 gatmil bankonverteras just nu. bankåpor brembo bromspump från r6, andra fotpinnar och bandäck m.m. hör av dig om det är intressant
 

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Bonnahult
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Polar'n har Jan Grevens gamla ZX 10, -08 eller -09 tror jag det är, till salu.
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Jag har en CBR600F3 -95 med ca 9000 miles(=1500 mil.) på mätaren som jag tänkt sälja.
USA-reggad med intakta ram & motornummer.
Lite banpreppad med krashpuckar, ställ/vik-bara grepp, bortplockade blinkers och speglar.
Gjort en mild lowsider, i övrigt aldrig varit omkull.(Mer bilder finns.)
Efter att ha missat 2 säsonger har jag insett att det nog inte blir så mycket mer banåka på ett tag.

Pris? Ingen aning?
Banrävarna får väl säga sitt? :crash
Fast den är kanske för gammal? :va

_MG_7622.JPG
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Jag har en R6 -05 till salu på blocket. På med racekåpor och najja efter gällande reglemente så lär den funka hur bra som helst som race-/banhoj. Kan gå ner i pris något vid snabb och smidig affär :)

http://www.blocket.se/goteborg/Yamaha_R6_62880688.htm?ca=15&w=2

Hela idén med att köpa en färdig banhoj är just att den är färdig med kåpor, fotpinnar, fjädring, quickshifter osv osv.. Jag tror att alla fixar att söka på blocket själva:D
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
SBK One har en hel hög superfina racehojar till salu. Där kan du få hojen exakt som du vill ha den, och med en bra prisnivå.
 

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Vad har hänt med alla racehojar för runt 20 papp? Tyckte det kryllade av typ R1, R6, gsxr etc från typ -02 för något år sedan. Kittade med lite dämpning, fotpinnar etc. Dessa verkar totalt som bortblåsta nu. :va
 

Japp

Det som skramlar sitter kvar!
Gick med
31 Jul 2013
Ort
Sorunda
Hoj
Aprilia RSV Mille "Black Betty" mfl
Skulle tro att hojarna ifrån början på -00-talet har blivit lite hängiga,så de står och hänger i någons garage och kanske inte är körklara eller "värda att sälja". (har en mitt garage, men den rör ju på sig lite då och då)

De tog ett ganska stort steg ner i värde när den nya generationen -07 till -10 kom och sedan har det som sagt inte hänt så mkt, så -07 och upp håller värdet bra enligt devisen skick viktigare än årsmodell om man ändå inte gjort några stora ändringar.

//A
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vad har hänt med alla racehojar för runt 20 papp? Tyckte det kryllade av typ R1, R6, gsxr etc från typ -02 för något år sedan. Kittade med lite dämpning, fotpinnar etc. Dessa verkar totalt som bortblåsta nu. :va

Alla som börjat köra Speedster som dammsugit upp dem? :D
 

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Otäckt nära dig
Hoj
Laverda o några till
ja speciellt dom som gått bana o vurrrrpats med ;)

Skulle tro att hojarna ifrån början på -00-talet har blivit lite hängiga,så de står och hänger i någons garage och kanske inte är körklara eller "värda att sälja". (har en mitt garage, men den rör ju på sig lite då och då)

De tog ett ganska stort steg ner i värde när den nya generationen -07 till -10 kom och sedan har det som sagt inte hänt så mkt, så -07 och upp håller värdet bra enligt devisen skick viktigare än årsmodell om man ändå inte gjort några stora ändringar.

//A
 

Japp

Det som skramlar sitter kvar!
Gick med
31 Jul 2013
Ort
Sorunda
Hoj
Aprilia RSV Mille "Black Betty" mfl
Ja då sjunker värdet särskilt snabbt, så rätt så:(
Men E-bay och Spinning Wheel måste ju leva dom med:)

//A
 

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Vad har hänt med alla racehojar för runt 20 papp? Tyckte det kryllade av typ R1, R6, gsxr etc från typ -02 för något år sedan. Kittade med lite dämpning, fotpinnar etc. Dessa verkar totalt som bortblåsta nu. :va

Finns en i mitt garage åxxå :)
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top