Få 500 kr för att köra hoj i en timme!

Jag gillar "mouse-over" versionen av inlägget, dvs det av texten man ser när man låter muspekaren vila över ärendetexten innan man klickar...

Faan, jag fattar inte vad som är kul:mad: Jag hittar texten med muspekaren över ämnet men vad är poängen? Snälla förklara jag vill åxå skaratta...

Faan, jag fattar inte vad som är kul:mad: Jag hittar texten med muspekaren över ämnet men vad är poängen? Snälla förklara jag vill åxå skaratta...

"Jag är i behov av ett stycke knutte med chopper som skulle kunna ställa upp för en blivande brud på hennes möhippa.
Uppdraget innebär att väcka bruden hemma hos henne den 3 juli på morgonen. Räcka över en lapp med instruktioner och en hjälm, ge henne 5 min att bli redo och sedan ta henne..."

"Jag är i behov av ett stycke knutte med chopper som skulle kunna ställa upp för en blivande brud på hennes möhippa.
Uppdraget innebär att väcka bruden hemma hos henne den 3 juli på morgonen. Räcka över en lapp med instruktioner och en hjälm, ge henne 5 min att bli redo och sedan ta henne..."

"och en hjälm" Haha, här går det våldsamt till. Behövs en riktig knutte :död:whip

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back