Fäste till toppkåpan??

Ninjagirl

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
*SÅLD* Letar ny Ninja
Söker med ljus och lykta efter ett kåpstag eller kåpfäste eller vad det nu heter. Sitter mellan tanken och toppkåpan (man fäster backspeglarna i den på ena sidan) Har sett nånstans på nätet att man kan köpa i flera olika färger, hittar inte igen sidan tyvärr. Har ringt mc-skrotar men dom har inget heller..Nån som vet?? :confused:

Ninjagirl skrev:
Söker med ljus och lykta efter ett kåpstag eller kåpfäste eller vad det nu heter. Sitter mellan tanken och toppkåpan (man fäster backspeglarna i den på ena sidan) Har sett nånstans på nätet att man kan köpa i flera olika färger, hittar inte igen sidan tyvärr. Har ringt mc-skrotar men dom har inget heller..Nån som vet?? :confused:

Det heter topkåpsställning ! letade efter det jag oxå för ett tag sedan men fick aldrig något svar !!
Blev till att beställa av mc-butik ....typ 1300 spänn :mad:

// TOK :fyllisar

TokJohan skrev:
Det heter topkåpsställning ! letade efter det jag oxå för ett tag sedan men fick aldrig något svar !!
Blev till att beställa av mc-butik ....typ 1300 spänn :mad:

// TOK :fyllisar

Haha, min kostade bara tusen pix ny. :banana

Skön kawatråd :rock

ninjagirl: Beställ ny. De på skroten är nog allt bockade eller så. Fast man kan ju dra dem rätt igen, det gjorde jag ett par hundra gånger förra året, men köpte ny i år för den blev aldrig riktigt rak igen....

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...