Fäste för regplåt

Kardborre finns det garanterat som är tillräckligt stark för att inte skylten ska lossna ifrån tailen, det är bara att gå in på närmasta tygaffär och fråga. Den stora frågan är hur du ska få den att fästa i tailen...om du redan har hål där vid fästet på tailen så är det ju bara att "skjuta" fast kardborren med ett par popnitar som du kan borra bort om du vill. för på skylten skulle jag tippa på att det räcker med nåt superlim.

//TwinSucker

Finns nog kardborre med klister på baksidan. Eller så köper du dubbelhäftande tejp och klistrar på kardborre på den.

Jag hade en miniskylt som satt med kardborre och den satt ordentligt kan jag lova.

erik skrev:
Finns nog kardborre med klister på baksidan. Eller så köper du dubbelhäftande tejp och klistrar på kardborre på den.

Jag hade en miniskylt som satt med kardborre och den satt ordentligt kan jag lova.

Vart fick du tag i kardborren ?? Jag tittade in i den lokala tygaffären i går, och deras kardborre-band verkade klena.

Håller vanlig DH-tejp?

Tejpa eller limma fast skylten? :3freak

Varför inte bara borra genomgående hål i kutsen o ha vingmuttrar inne i kutsen. Då riskerar du inte o tappa den och kan lätt plocka lös den

Jag har kardborrebandet du söker...
Klisteryta på.
Hur mycket vill du ha?
Ta en sväng förbi Dynapac nån dag så kirrar vi det.
Eller så kan vi träffas nånstans i stan, ska in på söndag.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...