ÜberHeinz
Learning by doing
- Gick med
- 4 Sep 2006
- Ort
- Sthlm
- Hoj
- Suzuki GSXR1000 07, KTM 660 SMC 04, KTM 450 EXC 03, Honda CB1300 06 Såld
Hej alla glada!
Tog mckort den 25/7-06 och nu idag så köpte ja min första hoj. En Honda cb 1300 06a svart, som går som en dröm. Har vart ute o kört lite i det fina vädret idag och kan bara säga att det är underbart. Drömmen har verkligen slagit in. Bra forum och kör lungt alla där i ute.
Peace
Tog mckort den 25/7-06 och nu idag så köpte ja min första hoj. En Honda cb 1300 06a svart, som går som en dröm. Har vart ute o kört lite i det fina vädret idag och kan bara säga att det är underbart. Drömmen har verkligen slagit in. Bra forum och kör lungt alla där i ute.
Peace