Färskast.

Trajamaja

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
Honda cbr 600 f
Hej på er allihopa. Efter en tids smygtassande här så vill jag nu vara med de stora, tuffa grabbarna och tjejerna och leka... Förväntar mig ett tradionellt välkomnande:)

Välkommen!
Och med traditionellt antar jag att du väntar på att nån ska skriva :ligga? :tungan

Välkommen till dårskapen! ...så... låt vansinnet börja nu då, observera att pilen pekar nedåt, (som om hyenorna skulle missa det :rofl)

Välkommen!
Och med traditionellt antar jag att du väntar på att nån ska skriva :ligga? :tungan

Tack! Antar att det var lika bra och få det gjort?! Lite ledsen att säsongen snart är slut o tänkte trösta mig med att tjata med likasinnade. Men det ska visst bli sol i morgon och jag är ledig!

Vadå? Har jag gjort nåt?! Ingen skada skedd, var sagt med glimten i ögat! Däremot skulle jag gärna lära mig att ligga lite mer i kurvorna.

nejdå, han blev bara lite skraj över det där om hårdare tag mot dylika fasoner som swedie skrivit och blev därmed tvungen att skylla ifrån sig lite:hihi glimten i ögat är bra, den kommer du behöva här!:) välkommen hit och hoppas att du ska trivas!:tummenupp

Jag Googla av nå´n outgrundlig anledning på pattar, och hamnade här på SH. Hmm ..intressant.. :) Lika bra att bli medlem så man inte missar nå´t.

snygg kurva förressten.

välkommen.

hmmm, som ny här på sh och därmed inte färgad av vissa människors åsikter och tycke måste jag fråga dig hur du hittills i framförandet av ditt fordon (hojjen alltså) har upplevt mjäll/hjälmbärarproblematiken, då jag 1. antar att du har mer hår än mannen på gatan (en s.k 'average joe') och därmed blir ditt inlägg viktigt, men också pga 2. du är en 'äkta' kvinna och således kan svara på nr. 1.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph