Henke Ohlssons gamla TZ står och skräpar i Halmstad, fullt körklar vad jag vet... Önskas telnummer kanske?![]()
Det var det där sista då, råkade shoppa upp en massa pengar på en soffa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Henke Ohlssons gamla TZ står och skräpar i Halmstad, fullt körklar vad jag vet... Önskas telnummer kanske?![]()
Nu är det 19 anmälda till 250R så snart är det bättre än MotoGP.295116518 st är ju sämre än MotoGP som ofta får skäll för att de har för få startande
Ska bli kul att se hur många anmälda det kommer att vara i Rookie 600/1000 till B-helgen.
Nej, men det hojtades lite skämtsamt tidigare om att lägga ner fyrtaktsklasserna pga få anmälningar till SM-helgen. Förhoppningsvis kliver de snabbaste från Rookie 600 och Rookie 1000 upp till SM-klasserna nästa år.Nu är det 19 anmälda till 250R så snart är det bättre än MotoGP.
Att Rookie600 och Rookie1000 är större klasser än 125R och 250R är ju ingen nyhet.
KanonDet ser det bra ut i alla klasser tycker jag, totalt 120 nu. 250GP är minst med 19 vilket är fullt godkänt. Vi får också lite Pro SBK glans i form av Filip Backlund och Greven.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |