färgval!!

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Ort
MovieRoad..
Hoj
TTR 125 -05 CBR 600 -02 Er6-n 07
nu när jag ändå behöver köpa lite ny plast till 660 så kanske man skulle passa på att byta färg!! helsvart tycker jag är grym.. har ni nåt bra förslag!? nån häftig kombination kanske?? :va
 
Helsvart, det var verkligen en udda färgsättning *ironi* :)

Evil_Henke skrev:
nu när jag ändå behöver köpa lite ny plast till 660 så kanske man skulle passa på att byta färg!! helsvart tycker jag är grym.. har ni nåt bra förslag!? nån häftig kombination kanske?? :va
 
Ärligt talat, rosa hade varit "udda". Den blir ju speciell iaf. Kör på det! Det hade jag gjort.
 
Tom Byron skrev:
Helsvart, det var verkligen en udda färgsättning *ironi* :)

haha.. nej det har du ju rätt i så jag tror att jag avstår från den!! va finns det för färger att köpa?? blev ju nästan sugen på den maskulina färgen rosa!! :hej
 
Vill man vara udda så får man ju arbeta lite för det.
Jag såg denna hoj på GR2 dagen som regnade bort.
Tyckte den var ganska läcker.
 

Bifogat

  • Moto.jpg
    Moto.jpg
    125.2 KB · Visningar: 117
KTM-orange passar bra till Triumph-blå konstaterade jag när jag funderade på färgval till minna fälgar. Men jag vågade inte riktigt tillslut, så det blev silver istället, inte lika uppseendeväckande…

Annars är blå och orange ett ovanligt men bra färgval. Akta dig för svart, ALLA byter till svart lika ovanligt som R1… :rolleyes:

KTM-orange eller ännu hellre Z1000-orange är riktiga toppen färger! :kär
 
Så här har min sett ut; Lite -99wannabe look men ingen som har haft lika iaf. Grått är bra döljer repor å skit :banana
 

Bifogat

  • hedamoppe.jpg
    hedamoppe.jpg
    94.5 KB · Visningar: 99
Äh, du är ju nästan mer originell nuförtiden, om du inte byter plast.... :rolleyes:

Fast å andra sidan.....vem bryr sig om vad andra tycker? :kulspruta
Köp det du vill ha!


(Min ska kläs/moddas om nu, och det blir INTE bara svart plast!! :banana )
 
Ingen mer än mig som är oerhört trött på alla som ska köra omkring på svarta bågar :zpy
 
Orange med gröna flames?
 
Marals76 skrev:
Ingen mer än mig som är oerhört trött på alla som ska köra omkring på svarta bågar :zpy

Håller helt med dig, när jag köpte min 640-03 var det första jag tänkte byta var plasten men efter några veckor insåg jag att alla andra var svarta så den får vara orginal orange(en av få) :öl
 
Out_Spinner skrev:
Sådär ungefär? Lite halv gay men rätt ballt.

haha.. coolt!! :hej fast.. nääeee.. vill nog inte ha chockrosa ändå!! blåa var jävligt fin!! blir nog en ful kombination istället!!
 
Färval

Varför inte testa en tvåfärgskombination, svart baktill. orange framtill,
Eller orange fram silver bak......

Hade en innan jag var nöjd med.
 

Bifogat

  • ktmola1.jpg
    ktmola1.jpg
    121.2 KB · Visningar: 95
Jag hittade ett par snygga KTM-dekaler som jag ska köpa och montera på min svarta motard :whip

Går att handla här: www.bergos.de
 

Bifogat

  • racing_KTM400_03.jpg
    racing_KTM400_03.jpg
    45.2 KB · Visningar: 92
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top