Färgval?

Vit eller Blå?

• Antal röstningar
    0

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Det ska bli en ny R1'a inför säsongen, men jag kan inte bestämma mig för vilken färg det ska bli på nya hojjen; vilken är snyggast?

Bifogat

• Vitblå.jpg
    Vitblå.jpg
    44.6 KB · Visningar: 89
Eeh...det där är ju -08:or, ska du byta från en -07 till en -08?
Oavsett årsmodell så är blå mitt val.

Last edited:
Om du nu menar att du ska byta upp dig till en -09à, så tycker jag den vita med mörk-röda ramen e najsigast:tummenupp

Finns bara en och det är den i svart och guld. De andra ser ju ut som skit, ärligt talat. Åtminstone i verkligheten, på bild funkar den blå men inte på riktigt :(

dom nyaste e ju inte snygga :( ska vara dom med några år på nacken å självklart blå! :D

Om du nu menar att du ska byta upp dig till en -09à, så tycker jag den vita med mörk-röda ramen e najsigast:tummenupp

Yes, det blir en -08. Jag hade gått och eggat upp mig på en -09 tills dess att Yamaha släppte bilderna. Min extas förvandlades till en total apati på en sekund. Nu har jag hämtat mig och bestämt mig för att det får bli en -08.

09:an är den mest intressanta prestandamässigt av de fyra stora, plus att den låter som en gp-racer. Rensa arslet på den så har du en snygg hoj också. Hade valt 09:an framför 08:an varje dag på veckan och två gånger på söndagen.

Av 08:orna hade jag valt den röd/vita eller svart/guldfärgade. Blått är så.. ..slentrian.

09:an är den mest intressanta prestandamässigt av de fyra stora, plus att den låter som en gp-racer. Rensa arslet på den så har du en snygg hoj också. Hade valt 09:an framför 08:an varje dag på veckan och två gånger på söndagen.

Av 08:orna hade jag valt den röd/vita eller svart/guldfärgade. Blått är så.. ..slentrian.

Jag måste än en gång tillstå att prestanda alltid går före och att den tom. gör hojen snygg....
Nu pratar jag självklart total prestanda och inte hk då ett bra chassie och bromsar spelar mkt större roll än 5-10ponnys till!

Kan du välja mellan 08-09 så skulle jag alla gånger ta den nya modellen då den garanterat kommer stå sig bättre i pris än 08! Är själv sugen på blade-08 och skillnaden mellan 07-08 är stor både i efterfrågan och pris!

Har läst två test nu av englands mer framstående medier och samtliga hyllar nya r1 och dom brukar inte vara fel ute!

Annars tycker jag om röd/vita...

Om det bara är utsendet som räknas skulle jag påstå att den gula 06 är den snyggaste moderna japanare som gjorts...

http://www.blocket.se/vi/17930406.htm?ca=8_s

håller dock med om att :

"Jag måste än en gång tillstå att prestanda alltid går före och att den tom. gör hojen snygg...."

Blå föresten:näsblod

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing