färgninsmedel till skinnställ

Cloud

Boundaries are for pushin
Gick med
17 May 2003
Hoj
Yamaha YZF-R1 00´, XT660R 04'
Tja

Finns det någon på denna planet som vet var man kan hitta bättringsfärg till ett skinnställ (morbror som kört roadracing med och som gillar att hälsa på farbror asfalt :crash ) :notme , det är ett daineseställ och jag har frågat runt tom i butiker och det är ingen som vet.. någon här??
:hej
//Linus

Om du ska FÄRGA skinnet så kan det bli knas om man använder vilken färg som helst.... Det beror på hur skinnet är behandlat. Garvat eller inte osv... Jag har inte dödskoll men jag skulle nog skita i att bättra på skinnet....
/FW

Skokräm borde fungera då det innehåller färg. Prova dock att slå en pling till AE Tec och fråga vad de använder till att bättra på skrapat skinn. På mitt skinnställ hade de kletat på något som gav både färg och yta. Jag vet inte vad det var men snyggt blev det i alla fall.

Edit. AE Tec är ett litet företag som bl a lagar skinnställ. De finns på Gula sidorna.

Last edited:
Teddy skrev:
Skokräm borde fungera då det innehåller färg. Prova dock att slå en pling till AE Tec och fråga vad de använder till att bättra på skrapat skinn. På mitt skinnställ hade de kletat på något som gav både färg och yta. Jag vet inte vad det var men snyggt blev det i alla fall.

Edit. AE Tec är ett litet företag som bl a lagar skinnställ. De finns på Gula sidorna.

Tel: 08/6002805

/FW

Skokräm i såna där duttflaskor med svamp funkar skitbra. De svarta områdena på mitt gamla ställ blev asbra. Värre med de klatschiga färgerna bara...

Folia Tec har färg till skinn i sprayform!!!

Kolla in deras hemsida!!

/T

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back