Färgning av fälgar

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
Hej. Kan man Måla "stripes" själv eller Spraya??? med att maskera med tape.
Tack för svar.

Köp fälgstripes! Lite småpyssel men blir bra. Finns visst tom. på Biltema nuförtiden.
Lycka till!

:)

Köp fälgstripes! Lite småpyssel men blir bra. Finns visst tom. på Biltema nuförtiden.
Lycka till!

:)

Tack för svar, men har dålig erfarenhet av stripes...lossnade första gången, men då var det för kallt, sen var min hoj i vardagsrummet i 2dygn och gjorde rent med T-röd och även det lossnade redan efter några timmar, sen slet ja bort skiten...hehe. Så vad tror du om att Måla eller praya dit färg?

Tack för svar, men har dålig erfarenhet av stripes...lossnade första gången, men då var det för kallt, sen var min hoj i vardagsrummet i 2dygn och gjorde rent med T-röd och även det lossnade redan efter några timmar, sen slet ja bort skiten...hehe. Så vad tror du om att Måla eller praya dit färg?

Då är det något fel på utförandet lr produkten. Alla mina fälgstripes har suttit skitbra. Trots högtryckstvätt etc.

Kör du på billigare okänt fälgstripes märke som kanske inte är lika bra?

Då är det något fel på utförandet lr produkten. Alla mina fälgstripes har suttit skitbra. Trots högtryckstvätt etc.

Kör du på billigare okänt fälgstripes märke som kanske inte är lika bra?

hehe, japp de kanske e så...ja e ju sån att jag kollar runt tills ja hittar den billigaste, tycker de e kul, hittade på Blueride. Men man får väl lägga 170+ då....ler. Vad tror ni om målning eller att spraya då?

hehe, japp de kanske e så...ja e ju sån att jag kollar runt tills ja hittar den billigaste, tycker de e kul, hittade på Blueride. Men man får väl lägga 170+ då....ler. Vad tror ni om målning eller att spraya då?

Du kan få riktigt bra vinyl som inte lossnar i första taget utskuret i valfri bredd på närmaste tryckeri för typ en tia...

Gå till närmaste reklamfirma och be dom skära ut remsor åt dig. Kostar en spottstyver och sitter hur bra som helst förutsatt att man rengjort bra före man monterar dom.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back