Färgkod Mito - 95

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Någon som vet vilken färgkod den röda färgen på en Mito -95 har?
Eller är det vanlig ducce-röd?

//kaZ

Jag klarade mig utmärkt men mitons högersida e kaputt så den måste fixas men jag har helt slut på cash nu så det ligger på is än så länge.

kaZmur skrev:
Jag klarade mig utmärkt men mitons högersida e kaputt så den måste fixas men jag har helt slut på cash nu så det ligger på is än så länge.

Lämna in högerkåpan till lackeraren, han kan ju ta färgprov på färgen som inte e skadad o lacka den i samma färg sen.

Så slipper du att jaga färgkoder.

Ska du få det redigt snyggt bör du nog lacka om hela hojen. Det KAN bli snyggt om du bara lackar det som är skadat, men jag har sätt många exempel på där det inte är de.

Kazmur: GUL!! DUCCEGUL!! ;)

cRoC skrev:
Ska du få det redigt snyggt bör du nog lacka om hela hojen. Det KAN bli snyggt om du bara lackar det som är skadat, men jag har sätt många exempel på där det inte är de.

Kazmur: GUL!! DUCCEGUL!! ;)

Japp och med ducati dekaler och seatpipes :tummenupp :)

Har flera sprayburkar med ducce-gul hemma så man kan ju alltid fixa lite fulmeck :D

BTW, här är en bild på min gamla moppe, ducati-gul med rejsdekaler alá Folkesson
teckenegas2.jpg

kaZmur skrev:
Har flera sprayburkar med ducce-gul hemma så man kan ju alltid fixa lite fulmeck :D

BTW, här är en bild på min gamla moppe, ducati-gul med rejsdekaler alá Folkesson
teckenegas2.jpg

Ähhh vad är det där för dålig Ducati replika kolla denna det är det närmsta man kunde komma Ducati när jag hade moppe:näsblod

Gilera DNA, det är väll den racing moppen som är automat växlad.

:hihi :hihi

kaZmur skrev:

Du har inte färgkod på den där färgen? ska lacka om min i sommar är det tänkt.. :)

kan fixa imorgon om jag kommer ihåg det :P

DAF/LKW, En gulf färg till DAf lastbilar :va

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...