Färgkod CBR 929 -00

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)

Bifogat

• fireblade2000.jpg
    fireblade2000.jpg
    25.3 KB · Visningar: 85
Sår i manualen till hojen, samt i ramnummret :tummenupp

Medin skrev:
Sår i manualen till hojen, samt i ramnummret :tummenupp

Hmm...I manualen ??... Blir nog värre för det är en importhoj o ngn manual fick jag inte med.. :( . I ramnumret säger du ??.... Kan du ge en hint om vilka siffror det är ??... O står verkligen alla 3 färgerna som kod i ramnumret ??

Kolla med en mc-firma då. Alla färg koder står på fishkorten, så det är bara ta en del med den färg som du behöver och kolla färg koden :tummenupp

Jag köpte färg till min Fireblade 929:a och gick efter färgkoden (den var gul,blå,vit), skulle ha den blåa färgen. Han som jag köpte av frågade om färgkoden och årsmodell och det fixa sig. Så ring till firman med den färgkod du har och hör med dem vad de kan få fram

Last edited:
955i skrev:
Inte för att det hjälper dig men har för mig att svart = RRY

Kollar man upp en svart Honda CBR 929-00 på VV så heter den just CBR900RRY???

Vad heter en som har annan färg då?

Regnr please!!!

Iceman1975 skrev:
Kollar man upp en svart Honda CBR 929-00 på VV så heter den just CBR900RRY???

Vad heter en som har annan färg då?

Regnr please!!!

Knepigt med min , för jag har inget regnr än..:-). Hämtade hojen i Tyskland i höstas... Försökte ringa den lokala Hondahandlaren , men de vägrade lämna ut ngn färgkod , även om de säkert kunde ta reda på den. De vill ju sälja nya originalkåpor. Men jag vill inte köpa... Toppkåpa : 5,500:- o vänster sidokåpa : 3,900:-... Sjukt ju !!!

Ok, nu behöver jag få tag på en färgkoden till blåa nyansen.. Fick du tag på den?
Någon?

Back