Färg som inte finns på Europeiska marknaden?

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Jag undrar om en svensk generalagent (i det här fallet Yamaha) kan få fram en hoj som har sålts med färgsättningen som endast finns i USA? Kostar det iaf extra?

Ett vettigt alternativ är att ringa Yamaha, men jag vart nyfiken nu och vill veta nu?

Egenimport är inte ett alternativ.

troligtvis inte, dock brukar det inte vara problem att köpa delar till amerikanska hojjar (kommer kåpor färdiglackade?)

Fixa fram en bild och färgkod/er så finns det duktiga lackerare som kan lacka den i den färgsättningen. du kommer undan billigare kan jag lova dig då tank+alla kåpor är dyrare än en ny fräsch lack. Dekaler kan också ordnas billigt då det finns några på forumet som gör sådana. Annars hittar man alltid dekaler man söker på ebay.

Fixa fram en bild och färgkod/er så finns det duktiga lackerare som kan lacka den i den färgsättningen. du kommer undan billigare kan jag lova dig då tank+alla kåpor är dyrare än en ny fräsch lack. Dekaler kan också ordnas billigt då det finns några på forumet som gör sådana. Annars hittar man alltid dekaler man söker på ebay.

Tack för tipset, men det skulle bära emot alldeles för mycket att rulla in en splitter ny hoj till lackeraren.

Tack för tipset, men det skulle bära emot alldeles för mycket att rulla in en splitter ny hoj till lackeraren.

varför skulle det ta emot o rulla in en ny hoj till lack så som du vill ha, du vill ju ha något annat säger du ju, skulle en lackare va sämre än org. elr köpa kina kåper,,,,,,,,,,,,,,,

varför skulle det ta emot o rulla in en ny hoj till lack så som du vill ha, du vill ju ha något annat säger du ju, skulle en lackare va sämre än org. elr köpa kina kåper,,,,,,,,,,,,,,,

Jepp, det skulle inte kännas bra för mig att lacka om en hoj, då har jag genast tappat "ny-känslan".

Jo, det finns billiga kina-kåpor på eBay. Likaså hittade jag (förut) komplett kåpset (alla färgade + tank) till hojjen som var Yamaha orginal. Var inte så illblodigt dyrt, men det vore fint om man kunde beställa en färdig hoj.

Ny hoj i all ära :confused: , men nu är det ju inte särskilt svårt att byta kåpor + att du sparar dina orginalkåpor i nyskick.....

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...