Hej!
Har efter ett litet missöde med hojen fått blå färg (från skinnstället)på tanken. Nu undrar jag hur man lättast får bort den.
Är det bara till att pröva med lite vax eller ska jag försöka värma med hårtork på färgen för att sen putsa bort den? Vill inte repa eller på annat vis förstöra lacken.
Har efter ett litet missöde med hojen fått blå färg (från skinnstället)på tanken. Nu undrar jag hur man lättast får bort den.
Är det bara till att pröva med lite vax eller ska jag försöka värma med hårtork på färgen för att sen putsa bort den? Vill inte repa eller på annat vis förstöra lacken.