Färg läggning av MC!

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Någon här som har ett tips eller kanske rent av själv kan lackera!

Ska byta färg eller rättare sagt få samma färg på alla kåpdelarna och tanken för en gångs skull.

Har tyvärr inte riktigt rätt temperatur i garaget för såna grejjor!
Lackade ett par bil fälgar i kylan och det blev mindre bra.
Annars så finns kunskapen för detta!

Så vem gör detta bra och för en vettig peng i Uppsala?

Och svart ska det vara.... Färgen alltså!
 
Kan tyvär inte hjälpa dig iaf!

Köp en sådan där elvisp och så drar du igång den i
närheten av hojjen med färg på visparna : )
Du får du egenstajlad målning iaf!
 
ReDan skrev:
Kan tyvär inte hjälpa dig iaf!

Köp en sådan där elvisp och så drar du igång den i
närheten av hojjen med färg på visparna : )
Du får du egenstajlad målning iaf!


Kanske ska ladda högtrycks tvätten!!!
Nån mer som vill vara med och dela på färgen???
Grupp lack!
 
Fan det vore gott! : )

Men ska jobba sent och vara allmänt präcktig imorgon också!
Lycka till med målningen!

lol@Boomchakkalack!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top