färdiglajjat

Grefven

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Hoj
sport HD..hehe + nåra munstycken till gixxern:)
klota men min ögonsten o överlevde en krash som skulle dödat en vanlig människa :confused:

Last edited:
hände onsdag den 11 följt av nåra dygn på sjukhuset, jag bröt 3 revben fick 3 gradens brännskador på ryggen för hojjen låg på mej o grilla mej duktigt sen r ja blå/gul o svullen över halva kroppen..mirakel att ja klara mej så bra o utan allvarligare frakturer på resten av kroppen så kallad änglavakt, taskig bakdämpare "laglig" fart o svettig asfalt ingen bra combo :va
"morfin botar det mesta" gammalt djungelordspråk

hoppas bilderna syns nu

tog lite bilder på den dyra plogen :gnissla (notera ramknäcket)
blir glidare för mej nu :arsele .en hd är inköpt, ölmagen har ja ju redan*S*,,ajj ribsen
ja får väl låna Lommens ninja när ja vill köra över 100 :hihi
vill tacka alla uppmuntrande ord från folk på sporthojj sånt hjälper :Bugar
Mvh Odenwret

Bifogat

• Kopia av PICT0346.JPG
    Kopia av PICT0346.JPG
    51.5 KB · Visningar: 91
  • Kopia av PICT0352.JPG
    Kopia av PICT0352.JPG
    24.4 KB · Visningar: 77
Crille skrev:
Ujuj den såg inge najs ut men som sagt huvudsaken att du klarade dig undan liemannen hojar tillverkas dygnet runt året om.....

Ps: Du kan få adoptera bort den till mig för Turbobygge :yoparty

turbo i like :yoparty ..men ja väntar en köpare i skrivande stund, så man kan köpa en toppluva iallafall :tomten

Grefven skrev:
blir glidare för mej nu :arsele .en hd är inköpt, ölmagen har ja ju redan*S*,,ajj ribsen
Mvh Odenwret
En HD!!!!! Den smällen måste ha tagit hårt åt huvudet. :D
Skönt att det inte blev några andra kroppsliga skador.

Grefven skrev:
Mvh Odenwret

Jaja sukka hd mm jo jaa känns som ett inte allt för stort steg hur som... å ja jo jag menar vill du ligga å pressa 100-120 så kan ju en ninja funka. :tuttar

:fyllisar

Grefven skrev:
blir glidare för mej nu :arsele .en hd är inköpt

Härligt, då får vi se gnistregn i kurvorna sen, när fotpinnar fotplattattor ljudpipor , tja när allting söder om knävecken drar i backen!

Najs! :hihi

Last edited:
Pejo skrev:
Härligt, då får vi se gnistregn i kurvorna sen, när fotpinnar fotplattattor ljudpipor , tja när allting söder om knävecken drar i backen!

Najs! :hihi

haha..japp..sen inhandlas tysk järnhjälm o brynja vettu..ba glida fram med ett kolvslag per lyktstolpe :fyllisar

Back