färdig för stunt

grahm

fruktansvärt roligt
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Husaberg fs650
jaha då var det dax att slå sig :-))) har knåpat ihop en zx6r under vintern
med bur, 12platta, moddad oljepickup inget bling bling bara ren nybörjarhoj.
har inte fixat någon broms vid kopplingen ännu men som sagt jag har nog en del att lära innan det behövs. har inte kört stunt innan bara enklare wheelies osv på gatan.

Bifogat

• HPIM1219.jpg
    HPIM1219.jpg
    91.2 KB · Visningar: 483
  • HPIM1221.jpg
    HPIM1221.jpg
    72 KB · Visningar: 483
  • HPIM1224.jpg
    HPIM1224.jpg
    85.1 KB · Visningar: 513
inga stag till motorbågen?
annars ser det väl bra ut! lycka till!:tummenupp
/erik

Tror inte den där buren kommer hålla nå vidare, ha åtminstonde 2 fästpunkter på varje sida (och sedan att båda sidorna går ihop där nere).

Och nej, du behöver inte handbroms än...

flytta ner oljebehållaren till frambromsen lite. bara störigt när den går i sönder

Har du inget expansionkärl? Håller på o bygger om en r1. Kan man ta bort det helt?

inga stag till motorbågen?
annars ser det väl bra ut! lycka till!:tummenupp
/erik

självklart sitter det stag undertill stort plattjärn in i ramen

flytta ner oljebehållaren till frambromsen lite. bara störigt när den går i sönder

tänkte ta bort behållaren och ha en slang ist framöver lite sådana småting som inte blitt gjort ännu

Har du inget expansionkärl? Håller på o bygger om en r1. Kan man ta bort det helt?

jepp har expkärl väl dolt under arslet rostfritt rör med täta gavlar 2 ansl. +lock

Och nej, du behöver inte handbroms än...

precis som jag också skrev

Last edited:
självklart sitter det stag undertill stort plattjärn in i ramen

tänkte ta bort behållaren och ha en slang ist framöver lite sådana småting som inte blitt gjort ännu

jepp har expkärl väl dolt under arslet rostfritt rör med täta gavlar 2 ansl. +lock

precis som jag också skrev

när ska vi ut och träna då:yoparty

när ska vi ut och träna då:yoparty

snarast möjligt för min del. skall hitta ett bra ställe att köra på bara ????????? får träna lite i hemlighet så man får lite kött på benen innan man vågar ut oo köra med de erfarna grabbarna.. in med tips ang träning.. :yoparty

Precis som Marcus skrev så kommer inte buren att hålla... måste ha stag på varje sida bakåt mot bakremotorfästet/svingfästet/bakramsinfästningen. Tro mig :näsblod , jag vet

"jepp har expkärl väl dolt under arslet rostfritt rör med täta gavlar 2 ansl. +lock"

Köpte det? Eller har du byggt?

Back