Fälgtejp?

Testade med biltemas tejp men det var omöjligt att få till bra resultat för mig veckade sig efter typ 3-5cm. Skit om du frågar mig, jag fick lämna tillbaka rullen.

Testade med biltemas tejp men det var omöjligt att få till bra resultat för mig veckade sig efter typ 3-5cm. Skit om du frågar mig, jag fick lämna tillbaka rullen.

Ok. Enligt Biltema så är det en 3M tejp. Tidigare inlägg i tråden lovordar 3M tejpen.
Är den svår att få bort om det blir kass? Tänkte just sätta mig på hojen och bränna iväg till Biltema...

(Trådlyft, jag vet!)

Tjöp Biltemas..för de pengarna funkar den utmärkt. Ja, jag har provat.

Inte helt lätt, men resultatet blir fullt tillräckligt bra.

..tänk bara på när ni applicerar tejpen, dra inte i den utan ha bara ett tryck på med tummen...inte "spänna" tejpen alltså, då blir det fult och fel. GL

Last edited:
Biltemas jävlas bara med mig =0/ ska köpa en ny rulle imorn o ge det ett försök till ..
Ingen som kan göra en fin gds video :p

Hur bra håller det när man tvättar hojen? Antar att det funkar bra att spola av men man brukar ju skrubba lite på fälgarna, funkar det?

Hur bra håller det när man tvättar hojen? Antar att det funkar bra att spola av men man brukar ju skrubba lite på fälgarna, funkar det?

Jag har valt att INTE spruta rätt på med något som helst vatten mer än "duschfunktionen" i munstycket, sedan tvättar jag försiktigt med svamp som vanligt.. har funkat en hel sommar utan några som helst tendenser till att vilja lossna =)

Mycket fint o vitt!
Ska lägga upp bilder på hojjen snart.

Ja körde med biltemas men man fick ju inte ha bråttom sen plocka ja av fälgarn de gjorde de hela mycke enklare. Ska man göra de riktigt enkelt ska man väl köpa original hos åf då får man dom i halv månar men dom kostar ju onödigt mycke

Back