Fälgstripes!

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Såld ZX9R
Nu har jag köpt kawagröna fälgstripes. Bikersneed har dom restade och vet ej när dom kommer åter i lager. Köpte på rulle fråm Freelance reklam i Solna. Dom tog 125:- för en rulle på 25m :tummenupp Stripen är elastisk så det är inga probs att böja den som man vill. Det bästa är att dom kan ta fram fler färger än du kan tänka dig!

JB

Jas-95 skrev:
Nu har jag köpt kawagröna fälgstripes. Bikersneed har dom restade och vet ej när dom kommer åter i lager. Köpte på rulle fråm Freelance reklam i Solna. Dom tog 125:- för en rulle på 25m :tummenupp Stripen är elastisk så det är inga probs att böja den som man vill. Det bästa är att dom kan ta fram fler färger än du kan tänka dig!

JB

Har du nån hemsida till dom som du har handlat av?

E intresserad av att sätt gula på min ducce. :banana

// Franke

Fick hem mina (röda) från bikersneed idag, 264 spänn för en tejprulle på 2,8m :hihi

Franke75 skrev:
Har du nån hemsida till dom som du har handlat av?

E intresserad av att sätt gula på min ducce. :banana

// Franke

Kommer här!!

Adressuppgifter Freelance Reklam AB
Råsundav. 116, Box 1276, 171 24 SOLNA 08-82 69 20
Fax 08-83 93 38

JB

tack..

Nej dom är inte så svåra att sätta dit.. tejpen är ju ganska så elastisk så det fungerade bra.. men det är endå lite pilljobb fast det är värt att lägga ner lite extra tid för att få det snyggt ! :)

Hur pass bra sitter fälgstripsen då? Ska man ta det lungt vid tvättning osv?

Jas-95 skrev:

JB
Någon som vet om det finns "fusk" kromade tejpremsor åxå???
Då skulle jag slippa polera mina fälgkanter!! :banana

Hygglo skrev:
Någon som vet om det finns "fusk" kromade tejpremsor åxå???
Då skulle jag slippa polera mina fälgkanter!! :banana

Kolla med dom igen! Dom köper dessa rullar från någon leverantör. Dom fick nämligen beställa rullen till mig. Deras leverantör kanske kan skicka??

För övrigt kan jag säga att det var en baggis att tejpa på denna stripe. Det var så elastisk att det inte skapade några problem.

JB

Helt obegripligt att man vill ha sånt på sin hoj, om man inte heter valintino rossi & kör i moto gp..

Last edited:
Back