Fälgstripes till blå r6a

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Tjena!

Har en blå 00 r6a å funderar på att lägga gula, vita eller blåa fälgstripes på den, vad tycker ni skulle bli bäst? Blå, vitt eller gult alltså?:)

vh

Bifogat

• min!!_edited.jpg
    min!!_edited.jpg
    131.8 KB · Visningar: 173
Last edited:
kAtanAmAn skrev:
Tjena!

Har en blå 00 r6a å funderar på att lägga gula, vita eller blåa fälgstripes på den, vad tycker ni skulle bli bäst? Blå, vitt eller gult alltså?:)

vh

Blåa tror jag på... hör av dig när det är gjort!

Vart köper man dessa fälgstripes/tejp.
Gärna ej för flera hundra kr,måste ju finns andra bra tejper som duger bra för ändamålet o tjäna som stripes.

R1 racer skrev:
Vart köper man dessa fälgstripes/tejp.
Gärna ej för flera hundra kr,måste ju finns andra bra tejper som duger bra för ändamålet o tjäna som stripes.

Jag gick till killen som sätter bildekor i kristinehamn och bad han skära till 4 st remsor. Han fick 50 spänn för jobbet och jag fick exakt så breda stripes som jag ville ha...

Lacka fälgarna vita istället. De blir precis lika skitiga som andra fälgar, det som skiljer är väl att det syns lite tydligare. Bara att tvätta ofta!

kAtanAmAn skrev:
Tjena!

vh

Inget snack om saken VITT ska det va. Du får la tvätta av den en extra gång , om det nu blir skitigt, lite då och då det är ju trots allt inte så jobbigt

GOD JUL mvh Nisse

Tja!

Jag o R1 Racer har beställt nu från sydskylt i Trelleborg. Dom har sagt ett pris på 50:-/10 meter. Men vi ska få exakt prisuppgifter nu i dagaran. Beställde lite olika och olika bredd för att testa va som bli bäst.

Licious skrev:
Inget snack om saken VITT ska det va. Du får la tvätta av den en extra gång , om det nu blir skitigt, lite då och då det är ju trots allt inte så jobbigt

GOD JUL mvh Nisse

Vitt blir nog bra, jag tog mig friheten och la på vita stripes i PS :)

Bifogat

• stripes.jpg
    stripes.jpg
    93.2 KB · Visningar: 109
Last edited:
Givetvis är det en fråga om tycke och smak, men är det inte lite 80 med stripes på fälgarna??? Satt röda på min när jag köpte, rök av innan jag ens fått in höjen i vardagsrummet. Kan meddela att det är ju inte smidigt att pilla bort dem sen om ni nu inte skulle bli nöjda.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back