Fälgstripes 5 eller 7 mm ?

p2p

If you snooze, You loose.....
Gick med
20 Jul 2008
Hoj
Ktm 690 smc
jag har en Yama fz6 orginal fälgar? vad passar bäst eller vilken har ni? 5 eller 7 mm? ingen aning om vilken av dom som passar? :D

5mm ser bättre ut än 7mm på vilken fälg som helst då 7mm ser alldeles för tjockt ut. Köp 5mm och skäll ut mig om du inte är nöjd, men det blir du.

ingen fara tror inte jag skäller på dig blev bara osäker =) som sagt ingen aning om vad som passar bäst eller ser bra ut.. tack för hjälpen!

Dom kostar väll typ 29kr? testa det du tänker spontant, blev det fel? oj bytt då :)

Dom kostar väll typ 29kr? testa det du tänker spontant, blev det fel? oj bytt då :)

Såhär ser 6mm stripe ut på ett par R1-fälgar. Tycker att 6mm är det bredaste man kan ha utan att det ser för "fett" ut.

DSC_0001-34.jpg

gå till närmaste mcaffär!
Jag köpte mitt hos ava mc men typ mc varuhuset går lika bra, samma produkter dvs!

Sluta nu, fälgstripes är så 2008! :) Försök hitta däck med vit text på sidan! Det är COOLT!

Sök på "fälgstripes" så har du att gå igenom i ett par timmar :) Lycka till!

Nu har jag beställt fälgstripes från Nilssons Mc. Hur svårt är det att montera utan att skruva bort hjulen? Tummen sitter INTE mitt i handen.....

Nu har jag beställt fälgstripes från Nilssons Mc. Hur svårt är det att montera utan att skruva bort hjulen? Tummen sitter INTE mitt i handen.....

Rekommenderar att du plockar av hjulen från hojen, helst även däcken. Det underlättar enormt.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...