Fälgar till en BMW (bil)?

Det finns kopior på de flesta BMW fälgar att köpa, jag vet dock inte vad märkena heter som gör kopiorna. M6 fälgarna är mest populära just nu att sätta på typ vilken BMW som helst men alla är kopior i princip då jag inte ser hur man kan sätta fälgar och däck för ca 40 tusen på t.ex en 320 -00. Därmed inte sagt att det är nåt fel på att kopior, jag menar bara att man inte ska utgå ifrån att de är originalfälgar när ett set med däck kostar ca 10 tusen på blocket.

De satt original på M5 E34 -95 tror jag det var.

De finns att köpa på BMW.

Jasså minsann? Har sett dom på många men trodde inte det vart original.. Men visst stämmer det! ^^

"BMW lättmetalhjul M parallelleker 37" enligt RealOEM.

Tack för infon! Nu har jag ett namn och ett art nr att leta efter.

Mitt emot mitt jobb bor en kille som först köpte en relativt ny Alfa, den skjöt han motorn på när han lekte "Fast and Furious" (helt otrimmad standardmotor), han bommade en uppväxling och växlade ner istället med kopiöst övervarv som följd...

Då köpte han istället en relativt ny BMW, som han smällde så att hela framvagnen ligger under bilen.

Nu har han en rostig, bättringslackad gammal BMW med spruckna kjolpaket, igentejpad taklucka, och det första idioten gör är att köpa 18" blingfälgar till den... :huvet

Dom andra bilarna står kvar på var sin dyr hyrparkering, som ett monument över killens oförmåga att köra bil, eller ens göra sig av med skrotet, den rostga som han kör med parkerar han på gatan och betalar timtaxa för...

Man tycker att för pengarna han la på blingfälgar/däck (japp, han köpte nytt) skulle han ha kunnat laga upp en av dom andra bilarna och köra med plåtfälgar...

Mitt emot mitt jobb bor en kille som först köpte en relativt ny Alfa, den skjöt han motorn på när han lekte "Fast and Furious" (helt otrimmad standardmotor), han bommade en uppväxling och växlade ner istället med kopiöst övervarv som följd...

Då köpte han istället en relativt ny BMW, som han smällde så att hela framvagnen ligger under bilen.

Nu har han en rostig, bättringslackad gammal BMW med spruckna kjolpaket, igentejpad taklucka, och det första idioten gör är att köpa 18" blingfälgar till den... :huvet

Dom andra bilarna står kvar på var sin dyr hyrparkering, som ett monument över killens oförmåga att köra bil, eller ens göra sig av med skrotet, den rostga som han kör med parkerar han på gatan och betalar timtaxa för...

Man tycker att för pengarna han la på blingfälgar/däck (japp, han köpte nytt) skulle han ha kunnat laga upp en av dom andra bilarna och köra med plåtfälgar...

Det är bara att inse att en del blev inte som dom skulle :hihi

Du får gärna hänvisa till vart du har skrivit det i denna tråden. Eller där du har skrivit det till mig i någon annan tråd. :tummenupp

Självklart känner jag till den sidan. Men den har sjunkit som en sten och blivit alldeles för lik Zatzy. Därför testade jag Sporthojs enorma kunskapsbank. Och det lönade sig.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg