Fälg stripes...

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Borta...
Jag har sett på flertalet nya hojar att det blivit poppis med tripes på hjulfälgarna på racer cyklarna. I like! Hur grejar man det, är det vanlig tejp, eller målar man?

En fråga till, någon som provat att filma kåpglaset med mörk film istället för att köpa nytt?

Tacksam för svar.

Finns två problem! Jag har inte köpt min cykel ännu, men kanske nu till helgen om ingen kommer förre och vi kan komma överrens om ett vettigt pris. Blir en R1 -00 så fall. Plus att jag ffr inte fått mitt kort ännu :(. Missade uppkörningen för 4 år sedan, har legat på is sen dess fram tills nu när jag fick ett nytt ryck. Men bara tanken att ha den där i storarummet räcker för att köpa en, polera, torka, provsitta, plannera lite utseende detaljer, känna doften av svag bensin när man kommer hem, vet att någon finns där för en, skön känsla :) Sen blir det väl att man tar en runda runt kvarteret då och då...finns kanske risk att rundan blir större och större.

har en kompis i dekalbranchen som försökte sätta på spegelfilm på mitt kåpglas, blev inge bra hur han än gjorde, så nej inte vad jag vet.:va

Finns två problem! Jag har inte köpt min cykel ännu, men kanske nu till helgen om ingen kommer förre och vi kan komma överrens om ett vettigt pris. Blir en R1 -00 så fall. Plus att jag ffr inte fått mitt kort ännu :(. Missade uppkörningen för 4 år sedan, har legat på is sen dess fram tills nu när jag fick ett nytt ryck. Men bara tanken att ha den där i storarummet räcker för att köpa en, polera, torka, provsitta, plannera lite utseende detaljer, känna doften av svag bensin när man kommer hem, vet att någon finns där för en, skön känsla :) Sen blir det väl att man tar en runda runt kvarteret då och då...finns kanske risk att rundan blir större och större.

Okej synd:pannkyss Ja känner igen känslan, alltid trevligt o ha en liten ögonsten som man kan pyssla om och dela trevliga stunder med:D

Ta tag i kortet och fixa det!:yoparty kanske lite ont om uppkörningstider o så nu på sommaren men man måste ju också få in lite körvana igen o teori o sånt...Men hoppas det löser sig:)

Har fälgstripe till en hoj hemma till övers.
Röd-Orange flouriserande.
Blev fel färg för min hoj.

Kan skickas omgående.
PM'a vid intresse

Söker själv Orange stripes.

Dal-Mausen

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard