fälg 690 sm

VSM

one wheeler
Gick med
5 Jan 2010
Hoj
KTM 690 smc 08
söker en fram fälg till min KTM 690 smc så är det nån som har en hör gärna av er för är i stort behov av en!

MVH Tobbe 0704868227

Om du är ute efter en vanlig eker fälg borde väl vilken 6** efter 03/04 serie SM fälg som helst passa tror jag

HAr fått riktat min fälg nu men går inte att få den riktigt bra! min fälg är ju svart och de gamla brukar va chromade. Så har nån en fälg så hör gärna av er:)

HAr fått riktat min fälg nu men går inte att få den riktigt bra! min fälg är ju svart och de gamla brukar va chromade. Så har nån en fälg så hör gärna av er:)

De är inte chromade utan av vanlig alu. Dina är eloxerade svarta. Är det viktigt att den är svart så har jag tyvärr inga 17" fälgbanor på lager men jag skall beställa ett gäng 21" till mig själv så behöver du hjälp med det samt omekring så bor jag i Lund...

Last edited:
De är inte chromade utan av vanlig alu. Dina är eloxerade svarta. Är det viktigt att den är svart så har jag tyvärr inga 17" fälgbanor på lager men jag skall beställa ett gäng 21" till mig själv så behöver du hjälp med det samt omekring så bor jag i Lund...

VAd kostar en ny fälgbana? och omekring ungefär? vill gärna ha svart faktiskt!

MVH Tobbe

hej, fick du tag i någon fälg till din ktm , jag klotade idag och då blev det ett ordentligt fälgslag i framhjulet , så nu är jag på jakt efter ett bra och billig framfälg , har du några tips? MVH jonas

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT