Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va? Det är ju runt hörnet från mig juhMisstänker jag har saker o fixa på klubben men kanske ...
Va?? Så vi är nästan grannar?? Är du lika bra som Mark & Bosse på att baka chokladbollar??
Klart du ska komma förbi på lördag![]()
Eftersom jag är stationerad hos Clueless antar jag att det blir den förfesten för mig! =)
Nädu Swishan, du och din polare får komma till våran lilla förfest i rätt stadsdel![]()
Eller så flyttar ni er till oss & så har vi mellanfest på vagnen, högfest på wcx & sen efterfest....
Norr över om typ, man ser SKF från E20"Alla välkomna", innefattar det 4 st 08r som "kanske" sladdar ner för helgen också? Inget ristat i sten men man kan ju höra isg för..
I vilken del av stan (enligt vädersträcken) ligger adressen?
Norr över om typ, man ser SKF från E20![]()
Nja mölndal ligger söder ut längs E6:an, men det är närmre wcx om det var så du menadeCool.. Blir eventuellt boende i Mölndal om inga under sker.. Så det är lite rätt iaf!![]()
Nädu Swishan, du och din polare får komma till våran lilla förfest i rätt stadsdel![]()
Cool.. Blir eventuellt boende i Mölndal om inga under sker.. Så det är lite rätt iaf!![]()
Sweeet!
Tror dock inte jag lyckas övertyga gubbsen så vi får väl ha telefonkonferans... hihi
Va? Det är ju runt hörnet från mig juhMisstänker jag har saker o fixa på klubben men kanske ...
rätt gissat det har du....... kl 20 00 är du på klubben
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen