FÖRFEST hos Mark - Halloween 1 nov.

Nu har jag märkt att min armeanka oxå är borta.

NÅN SOM VET NÅT? :mad: :mad: :mad: :mad:

Japps.

Bra gubbar där till bra priser. Var sen med återläningen, men det löste vi på ett sjysst sätt.

Ska du ha fest? ;)

Inte förrän till nyår.. Hyrde Karaokeutrustningen till förra festen där. Bra priser och juste service.

Blev det mycket rök??

Nu har jag märkt att min armeanka oxå är borta.

NÅN SOM VET NÅT? :mad: :mad: :mad: :mad:

Japps.

Bra gubbar där till bra priser. Var sen med återläningen, men det löste vi på ett sjysst sätt.

Ska du ha fest? ;)

Fan Mark, du skulle satt GPS på ankorna. Har du orkat städa (:D ) efter festen än, dom kanske ligger gömda/glömda på något udda ställe. Såg att de var med å partade under kvällen iaf!

Inte förrän till nyår.. Hyrde Karaokeutrustningen till förra festen där. Bra priser och juste service.

Blev det mycket rök??

Haha, ja det blev mycket rök. Även den minsta rökmaskinen dom hade fyllde helva vardagsrummet på några sekunder. Stundtals såg man inte soffbordet när man satt i soffan :D

Fan Mark, du skulle satt GPS på ankorna. Har du orkat städa (:D ) efter festen än, dom kanske ligger gömda/glömda på något udda ställe. Såg att de var med å partade under kvällen iaf!

Ja, det är städat på dom flesta ställena. Hoppas att nån lustigkurre bara gömt dom. Känns lite tomt att bada utan svarta djävulsankan och min amrégröna favoritduckie :(

Last edited:
Haha! Detta påminner mig om när vi "gömde" ett strykjärn i en kompis örngott på en herrmiddag.. Bara att hans fru kom hem.. Huset ser ut som ett slagfält varpå hon blir förbannad.. Hon klampar med bestämda steg uppför trappan och lägger sig i sängen och.. KLONK!! Där låg strykjärnet!

Han har inte haft fler middagar för oss efter det. Skumt.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla