Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Maverick_ou812 skrev:2676757
Nä, vi kommer att köra cirklar kring dig. Eller du ska kanske bara R1000:a?![]()
Nej då jag ställer upp som rundningsmärke om ni behöver.
Men då får nig nog stå på lite!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maverick_ou812 skrev:2676757
Nä, vi kommer att köra cirklar kring dig. Eller du ska kanske bara R1000:a?![]()
Maverick_ou812 skrev:2676984
Maffan körde precis härifrån och i paketet vi pratade om ingick 1 timmes massage från team #6 i samband med både tävling o träning. Måste väl vara en fair deal?![]()
Maverick_ou812 skrev:2676984
Nu har nog jag missat nåt... Jag ska inte laga nån mat, jag ska ju lära mig hitta runt banan.
Maffan körde precis härifrån och i paketet vi pratade om ingick 1 timmes massage från team #6 i samband med både tävling o träning. Måste väl vara en fair deal?![]()
F´låt...*Superlight* skrev:2677109Bara i dina aaaaaaallra smutsigaste drömmar gubben, bara där!![]()
![]()
Vi skyller allt på Maffan!Ducati Girl skrev:2677151Nu har jag nog också missat något!![]()
![]()
Maverick_ou812 skrev:2677009Vaddå? Ska vi behöva gå ner i vikt bara för att Tsunami är en tunnis? Är det inte enklare om han äter upp sig till vår viktklass?![]()
Maverick_ou812 skrev:2677009Vaddå? Ska vi behöva gå ner i vikt bara för att Tsunami är en tunnis? Är det inte enklare om han äter upp sig till vår viktklass?![]()
Tsunami skrev:2677369Hallå där i skrivande stund (med nyss intaget julbord) väger jag 75kg![]()
Så följande kommer ske på kvalet
Tuse medkommer att jaga Micke O Micke runt banan tills dom klarar kval tiden utan hoj
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden