Texas Ranger
Ny medlem
Även med risk för att bli utskrattad å förlöjligad :kocko så vill jag ge några bra råd till er som är blåögda och måste förvara hojen utomhus!
97% av fallen (Som ej är bedr.)så dyker en lastbil med diverse skumma personer som lyfter upp din ögonsten på liften för att sen försvinna.
Råd 1.ring shurguard (Inte så blodigt dyrt)
Råd 2.Kjedja fast hojen i nåt inte i sig själv,vad som helst som är tillräckligt tungt för att inte vilja släpa på
Råd 3.Parkera inte på gata,använd trottoaren.Helst så långt från gatan som möjligt.
Råd 4.Köp en triumph e ungefär som en bayliner.......
Råd 5.köp ett larm,billigare hos larmfirmor än hos mc-handlaren.
Och nej har inte gjort sånt, tveksamma vänner som har gett mig en aning om hur det går till!
Ville på detta sätt bara hjälpa till att sänka premien med nån krona till nästa år
Vill gärna ha fler råd om att hålla tjyvarna borta!

97% av fallen (Som ej är bedr.)så dyker en lastbil med diverse skumma personer som lyfter upp din ögonsten på liften för att sen försvinna.
Råd 1.ring shurguard (Inte så blodigt dyrt)
Råd 2.Kjedja fast hojen i nåt inte i sig själv,vad som helst som är tillräckligt tungt för att inte vilja släpa på
Råd 3.Parkera inte på gata,använd trottoaren.Helst så långt från gatan som möjligt.
Råd 4.Köp en triumph e ungefär som en bayliner.......
Råd 5.köp ett larm,billigare hos larmfirmor än hos mc-handlaren.

Och nej har inte gjort sånt, tveksamma vänner som har gett mig en aning om hur det går till!
Ville på detta sätt bara hjälpa till att sänka premien med nån krona till nästa år