Ey, vilken runda

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Livet är gott ibland. En riktigt bra runda inluderande gratis kaffe, där mörka hemligheter avslöjas; kan det bli bättre? Svar JA, det kan bli bättre. Micke och Johan gott få en utskällning också. Först då kan dagen anses vara komplett :D

Tack alla som var med för en toppenrunda :tummenupp

Edit: det är fritt fram att spekulera i varför de fick ovett. Ni vet att de är värda det :D

Bingo skrev:
Livet är gott ibland. En riktigt bra runda inluderande gratis kaffe, där mörka hemligheter avslöjas; kan det bli bättre? Svar JA, det kan bli bättre. Micke och Johan gott få en utskällning också. Först då kan dagen anses vara komplett :D

Tack alla som var med för en toppenrunda :tummenupp

Edit: det är fritt fram att spekulera i varför de fick ovett. Ni vet att de är värda det :D
Inte ett ord om detta nu, vissa skulle vilja spika fast oss på väggen om dom visste vad vi gjorde idag :tungan

Måste vart ni som var på hemsögatan o lekte va? :) Jag var nåra gator ifred på ett annat ställe och övade wheelies :yoparty
Snygg uppvisning av "busfrö" och ett par till...

Sen drog jag mig hem och fixade på miniblinkers fram, hämtade MICRON-slipet av Martin och så ska man börja fixa lite optiska skador sedan den gamla krigsskadan. Aja, lyckad annandag som FAN... mina första kopplings-wheelies idag juee!! :) :banana :yoparty

Kay skrev:
Måste vart ni som var på hemsögatan o lekte va? :) Jag var nåra gator ifred på ett annat ställe och övade wheelies :yoparty

Sen drog jag mig hem och fixade på miniblinkers fram, hämtade MICRON-slipet av Martin och så ska man börja fixa lite optiska skador sedan den gamla krigsskadan. Aja, lyckad annandag som FAN... mina första kopplings-wheelies idag juee!! :) :banana :yoparty
Yepp visst körde vi där, kolla in filmen på www.ketogan.com :tummenupp

Heio

Kay skrev:

Vad gör man inte för att hamna i kamran man är väl lins lus :D

Kul att det uppskatas :tummenupp

Hojta till så delar jag gärna med mej av minna erfarenheter/vurpor :va

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...