Extremt svårsåld hoj?

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Är intresset extremt litet i Sverige med Supermoto?
Har haft min hoj på annons bra länge. Men de enda intresserade är Finnländare samt Norrmänn. De svenskar som hör av sig tycks bara vara brevvänner.

Mvh Fredrik. P

Nej jag tycker intresset verkar ganska stort och bara växer och växer med raketfart. Du är förmodligen för dyr.
Och varför säljer du den inte till Norge eller finnland då? :-P

Sent from my Samsung Galaxy S2 using Tapatalk

Nej jag tycker intresset verkar ganska stort och bara växer och växer med raketfart. Du är förmodligen för dyr.
Och varför säljer du den inte till Norge eller finnland då? :-P

Sent from my Samsung Galaxy S2 using Tapatalk

Jag anser att priset är väldigt billigt med tanke på vad jag köpte den för samt va lite jag användt den. Nypriset på den är också en faktor.

Det är lite halvdött tyvärr . Men det har mycket att göra med att folk köpt sina hojar tror jag , har du länk ? Jag är nog sugen :)

Är intresset extremt litet i Sverige med Supermoto?
Har haft min hoj på annons bra länge. Men de enda intresserade är Finnländare samt Norrmänn. De svenskar som hör av sig tycks bara vara brevvänner.

Mvh Fredrik. P

om jag inte minns fel köpte du calles 450rr?!
Det är ju en ganska speciell hoj som kan vara svårsåld. Bla oreggad.

Sent from my X10i using Tapatalk

Det är lite halvdött tyvärr . Men det har mycket att göra med att folk köpt sina hojar tror jag , har du länk ? Jag är nog sugen :)

http://www.blocket.se/varmland/Husqvarna_450RR_28367478.htm?ca=7&w=1&last=1

om jag inte minns fel köpte du calles 450rr?!
Det är ju en ganska speciell hoj som kan vara svårsåld. Bla oreggad.

Sent from my X10i using Tapatalk

Stämmer bra det.
Därav jag kände lite att just sporten i sig i Sverige verkar vara rätt liten, mindre än vad jag trott.

Last edited:
Börja med att skriva ett pris i annonsen så ska du se att fler hör av sig. Många söker i prisintervall och då får man inte upp din.

Har redan haft den ute på pris. Men efter tröttnande brevvänner och skammbud så tog jag bort det. Men vid pm-kontakt kan jag avslöja mer detaljer ang priset.

Skriv ett riktigt namn, känns oseriöst att prata med Husqvarna. Heter du däremot det i efternamn ber jag om ursäkt :tungan

Sedan håller jag med Plåtniklas, sätt ut pris, även om du tröttnar på brevvänner, leder det ingenstans strunt samma, till slut kanske du får rätt köpare på kroken :tummenupp

provade att söka på din hoj med de ord jag brukar använda. supermoto, supermotard, motard. inget napp. kan ju prova att lägga till dem i texten så kanske några fler finner din hoj och tycker den e grym lixom jag. skulle gärna se den i mitt garage. men troligen e den för dyr :(

Börja med att skriva ett pris i annonsen så ska du se att fler hör av sig. Många söker i prisintervall och då får man inte upp din.

Skriv ett riktigt namn, känns oseriöst att prata med Husqvarna. Heter du däremot det i efternamn ber jag om ursäkt :tungan
Jag håller med, jag skulle aldrig höra av mig på en pryl där det varken står namn eller pris i annonsen. Då letar jag hellre vidare tills jag hittar någon som ger ett lite seriösare intryck.

Jag håller med, jag skulle aldrig höra av mig på en pryl där det varken står namn eller pris i annonsen. Då letar jag hellre vidare tills jag hittar någon som ger ett lite seriösare intryck.

Annonsen har varit ändrad ett flertal gånger pga att tidn gått ut på blocket. Men det är väl ingen ursäkt.
Med namnet tog jag inte med pga tidigare bilaffär då dom spekulerande sökte upp mig på både hemtele och mob. Då va inte ens regnr med på bilen då den va lite speciell. Men ska ta och ändra på annonsen senare.
Tack för era ärliga svar.

Mvh Fredrik. P

provade att söka på din hoj med de ord jag brukar använda. supermoto, supermotard, motard. inget napp. kan ju prova att lägga till dem i texten så kanske några fler finner din hoj och tycker den e grym lixom jag. skulle gärna se den i mitt garage. men troligen e den för dyr :(

45000:- kommer jag sätta ut den för. I mina ögon väldigt lågt med tanke vad jag köpte den för.

Last edited:
Behåll den, du behöver ju ändå en hoj när benet läkt. ;) Och du hittar nog ingen bättre för samma pengar.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back