extremesport kanal (gratis tv på webben)

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
http://player.narrowstep.tv/(51ydjl3owcqoxt45cfwlqs45)/Default.aspx?player=hightv

nån som har någon utvärdering på denna? fick just reda på den, kanske visar lika bra grejer som extreme-channel...
Just nu: windsurf...
Vill se: cross o vågsurf
vill inte se: windsurf :)

Orden "vi får helt enkelt se" passar bra här....
enjoy

verkar bra ju :)

Påminner lite om revs tv om någon vet vad det är ?

fanns ju (självklart) en tv guide, de verkar visa bmx, skidor, surf, snowboard m.m.....allt helt enkelt!

nice!

morecore skrev:
fanns ju (självklart) en tv guide, de verkar visa bmx, skidor, surf, snowboard m.m.....allt helt enkelt!

nice!

Och cykeltrial om jag hört rätt? :banana

I vilka paket ingår denna kanal?

Vågsurfing är ju ändå inte så hett att glo på. "Bottom turn, top turn, bottom turn, and wow! Another top turn!!!" :brinnerup

Att däremot se freestyle skateboarding eller bmx är en annan femma när åkarna har sjukt bra flyt och sätter alla trick klockrent. :tummenupp

Esquire skrev:
Vågsurfing är ju ändå inte så hett att glo på. "Bottom turn, top turn, bottom turn, and wow! Another top turn!!!" :brinnerup

beror självklart på hur insatt man är i vågsurfing. Själv är vågsurf det största i mitt liv sedan 5 år, och visst, tävlingar e tråkiga, men surtrips reportage om feta ställen är klart intressant!
Man blir ju peppad att dra iväg! Nyss hemkommen från 5dagar surf i Stavanger, norge. Hawaii om 2 månader =)

tillbaka till tråden:
Dålig o tråkig reklam inslag va 10e minut...

hojar nu!!! enduro!!! :banana

Det är mest Skateboard/BMX/Inlines/Surfing på denna kanal, men ibland då och då är det lite cross och SM :)

Dom visar typ X-Games 1gång i veckan, och de innehåller ju alla dom 'events'
jag nämnt.

XtremeChannel+Ipren+Söndag = sant.

tycon1 skrev:
Det är mest Skateboard/BMX/Inlines/Surfing på denna kanal, men ibland då och då är det lite cross och SM :)

Dom visar typ X-Games 1gång i veckan, och de innehåller ju alla dom 'events'
jag nämnt.

XtremeChannel+Ipren+Söndag = sant.
XtremeChannel är ändå kung på att visa FMX och cykel freeride... önska jag hade den...

Finns det ingen kanal som visar mycke Skidåkning?? Det är roligast att se.

morecore skrev:
http://player.narrowstep.tv/(51ydjl3owcqoxt45cfwlqs45)/Default.aspx?player=hightv

nån som har någon utvärdering på denna? fick just reda på den, kanske visar lika bra grejer som extreme-channel...
Just nu: windsurf...
Vill se: cross o vågsurf
vill inte se: windsurf :)

Orden "vi får helt enkelt se" passar bra här....
enjoy

Du menar alltså att jag ska markera länken, trycka ctrl+c, öppna nytt webfönster, klicka i "adress"-rutan och tryck ctrl+v?!

Inte en chans. :tungan

När drar du till Hawaiiiii förresten? :)

Zee skrev:
Du menar alltså att jag ska markera länken, trycka ctrl+c, öppna nytt webfönster, klicka i "adress"-rutan och tryck ctrl+v?!

Inte en chans. :tungan

När drar du till Hawaiiiii förresten? :)
Du kan behöva träna fingrarna. Visst det är långt mellan ctrl och C, men du har föffan 2 händer!!!

:tungan

21sept drar jag....
Vi hörs :)

oooh riktigt grymt fast det verkar som de kör om programmen varenda dag men iaf finns det fler såna här kanaler på nätet någon som vet ?

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8